SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Selasa, 7 Mei 2013

WAJIB BACA!! FAKTA #PRU13 KALAU TAK TIPU BUKAN CINA LA NAMANYA!!!

WAJIB BACA!! FAKTA #PRU13 KALAU TAK TIPU BUKAN CINA LA NAMANYA!!!



Maaf, mungkin agak terlalu kasar tajuk aku berikan untuk cerita aku hari ni, mngkin kerana aku kecewa dgn kebodohan bangsa aku sndiri yg mnyebabkn DAP menang besar kali ni, sedangkn parti sebangsa aku yg menentang UMNO telah di tipu hidup2 oleh CINA DAP.


Satu pengajaran ALLAH berikan pd mereka skrg. Masihkah PAS mahu sedar atau PAS kekal dgn dendam dan busuk hati di dlm diri. Pendapat aku inilah masanya PAS brgabung brsama UMNO utk menegakkn lagi hukum ALLAH di malaysia. Apa yg PAS tnggu lgi skrg ? Dh terang lgi brsuluh kputusan pilihanraya kelmarin mmbuktikn smua cina mngundi DAP dan cina DAP tidak mngundi PAS sdangkan PAS lah yg brtungkus lumus bekerja mnjalankn sentimen kebencian yg amat dasyat yg telah di tanamkan oleh DAP untuk mnjatuhkan kuasa melayu yg ada pd BARISAN NASIONAL.


Mungkin PAS tidak sedar atau buat2 tidak sedar apa yg telah DAP rancangkan telah berjaya, namun keputusan pilihanraya kelmarin telah membuatkan DAP terperangkap dengan sikap dan impian seluruh bangsa cina di malaysia. Alhamdulillah ALLAH taala tetap memelihara malaysia apabila ALLAH taala memberi kesedaran pada bangsa melayu untuk terus menyokong BARISAN NASIONAL. Sekarang tembelang Cina dah pecah, mereka telah membuktikan segalanya.


Maaf, aku bukan nk menuduh membuta tuli, apa yg aku ceritakn ini berdasarkn pengalaman aku semasa bersembang dengan sekumpulan penyokong pembangkang sewaktu aku di luar pusat pengiraan undi di dewan merdeka setiawan Perak kelmarin. Memang aku agak terkejut bila cina DAP yg bersembang dgn aku boleh terus menghasut bangsa aku sendiri untuk terus membenci melayu. Yang paling memeranjatkn aku bila cina DAP terus menuduh pasukan polis akan memulakan kekacauan pd mlm trsebut utk menampakkn kononnya pembangkang yg memulakn kekacauan. Ya ALLAH... Betapa sedihnya aku sewaktu mendengarnya...

Seketika aku teringatkn kejadian pergaduhan yg baru berlaku di station18 ipoh, siapa dalang sebenarnya ? Demi ALLAH kawan aku nampak dengan mata kepala sendiri bila sebuah kereta yg di naiki oleh 3 org berbangsa cina membaling batu kearah konvoi pemuda UMNO dan terus memecut lari dgn TUJUAN UNTUK MEMBERIKAN PERGADUHAN BESAR ANTARA MELAYU SESAMA MELAYU pada waktu itu. Buktinya anda boleh lihat video di bawah..



Sudah terang lagi bersuluh... Apa lagi yg PAS tunggu ? Pintu perpaduan sentiasa UMNO buka untuk bersama BARISAN NASIONAL... KERUSI DAP SEMAKIN BERTAMBAH... KERUSI PAS SEMAKIN KEKURANGAN...

Petunjuk ALLAH telah berikan.. 

Demi Agama Bangsa dan Negara...

BERSATULAH PAS BERSAMA UMNO KERANA ALLAH TAALA...



2 ulasan:

  1. MARI RAMAI RAMAI MENYERTAI GERAKAN BOIKOT KEDAI CINA DAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA KERANA MENGUJUDKAN SUASANA PERBEZAAN PERKAUMAN.
    BUY CHINESE LAST MOVEMENT (BCLM Malaysia)
    JOIN FB PAGE
    http://www.facebook.com/pages/Buy-Chinese-Last-Movement-BCLM-Malaysia/119764648103235
    AYUH SAUDARAKU, BANGKIT!!!
    PANGGILLAH RAKAN2MU UTK BERSAMA2 MENYERTAI GERAKAN INI
    PENGAJARAN SEWAJARNYA WAJIB DILAKSANAKAN SEKARANG!
    TUNJUKKAN SUARA KITA!
    -chinese neuker

    “PERSEKUTUAN TANAH MELAYU !”
    “FEDERATION OF MALAYLAND !”

    BalasPadam