SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Selasa, 21 Mei 2013

PANAS TERIK!! Benarkah CEO Air Asia X Berpakaian Seperti Perempuan? Minta @azranosmanrani Tolong Jawab!!

PANAS TERIK!! Benarkah CEO Air Asia X Berpakaian Seperti Perempuan? Minta @azranosmanrani Tolong Jawab!!








AKJr ingin mendapat kepastian daripada Tuan Punya Diri yang di"tag" di Twitter. Benarkah ini gambar CEO Air Asia X, Azran Osman-Rani berpakaian seperti wanita ini hangat tersebar di twitter dan di Facebook? Patutlah beliau sudah lupa yang dirinya itu Melayu Islam. Kalau gambar ini palsu dan fitnah, tolong jawab di Twitter dan Admin akan kemaskinikan posting ini agar ianya tidak terus berleluasa. Kalau betul la gambar ini, memang dah sinonim dengan juak-juak Pakatan Pembangkang.

Tak tahulah pulak AKjr kalau ini caranya Air Asia ingin membuat promosi kepada golongan LGBT? Atau mungkin beliau tidak mengetahui hukum seorang lelaki berpakaian atau menyerupai seorang perempuan. Apapun hilang selera den malam ini haih!!! Semoga Allah selamatkan Malaysia dari bencana yang telah berlaku kepada kaum Nabi Luth.

Psssttt.. AKJr : Wahai En. Azran Osman Rani  sekiranya perlakuan ini adalah benar Sedarlah diri anda sebelum terlambat.. Jangan Bongkak, Jangan Riak Dan Jangan Takabur serta Ingatlah Allah boleh menarik blik segala2 yang ada pada anda dalam sekelip mata sahaja... 

2 ulasan:

  1. KAUM UNISEX KOT......

    BalasPadam
  2. sungguh menjijikkan ....Air Asia last....delay everyday ...and everywhere

    BalasPadam