SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 13 Mei 2013

PANAS BERAPI!!... GURU PENOLONG KANAN AJAR MURID SEKOLAH JADI BIADAP !!!

PANAS BERAPI!!... GURU PENOLONG KANAN AJAR MURID SEKOLAH JADI BIADAP !!!


Ini memang dh melampau, pendedahan ini memang memalukan seluruh intsitusi guru malaysia. Semakin di biarkan semakin menjadi-jadi perangai puak pakatan haram ni. Terbaru adalah luahan dari seorang bapa mengenai sikap guru di sekolah anaknya belajar. Kerajaan sepatutnya mengambil tindakan yang tegas terhadap guru ini. Apa-apa pon korang baca tentang luahan dari seorang bapa di bawah...


Wajah Guru Penolong Kanan Seksyen 19 Shah Alam,

Salam tuan,

Hari ini ada satu Penolong Kanan sekolah anak saya cakap pasal politik dlm kelas anak. Sapa yg sokong BN berdiri atas kerusi. Anak saya dan 17 org lagi murid2 pun berdiri atas kerusi dan disoal kenapa pilih BN. Anak saya jawab sebab Dato Nawawi dan cikgu tersebut mencebik dan suruh duduk.

Cikgu tersebut juga menulis di papan hitam berkenaan manifesto BN dan PR. Beliau mengatakan PR bijak dan BN bodoh. Esok saya nak jumpa Pejabat Pegawai Daerah dan adukan perkara ini. Cikgu tersebut kurang ajar. Ini berlaku di Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 19, Shah Alam. Nama guru Shamsuddin bin Majid, guru Ko-Kurikulum (koko) .

2 ulasan:

  1. ALAHAI DAH NAK PENGUJUNG PERKHIDMATAN MAU PUN USIA PUN MASIH TAK SEDAR DIRI.....

    DIA TAK FIKIR BERAPA BANYAK KEMUDAHAN/IMBUHAN YANG KERAJAAN BERIKAN KEPADA KAUM GURU YANG DIA TELAH TELAN....

    BETUL-BETUL TAK BERSYUKUR PUNYA MANUSIA....

    NASIB BAIK BUKAN ANAK AKU......KALAU TAK M@@@

    BalasPadam
  2. Ini cikgu nma nye cikgu babi ..sb tu pangai dye mcm babi ..klu aku jmpa at mna2 mmg aku ludah muka dye

    BalasPadam