SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 12 April 2013

PANAS TERIK!! #PRU13 DATO MUSTAFA ALI LETAK JAWATAN?? #TOLAK PAS #TOLAKPR

PANAS TERIK!! #PRU13 DATO MUSTAFA ALI LETAK JAWATAN??  #TOLAK PAS #TOLAKPR




KUALA LUMPUR - Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali hari ini mengumumkan perletakan jawatan beliau berkuatkuasa serta merta.

Tindakan ini dilakukan beliau ekoran penyebaran meluas video seks beliau dengan seorang pelacur dari timur tengah di salah sebuah hotel di ibu kota.

"Saya akui yang saya merupakan pelaku dalam klip video tersebut dan kejadian tersebut berlaku 2 tahun yang lepas dan saya ingin tegaskan, perlakuan saya tidak menggambarkan perjuangan PAS kerana ia adalah kesilapan peribadi saya".

Menjawab soalan wartawan, adakah kejadian ini didalangi pihak tertentu yang mahu menjatuhkan beliau, Mustafa menegaskan yang beliau tidak suka membuat tuduhan dan jika terbukti ada dalang disebalik kejadian ini, beliau akan menyerahkan perkara itu kepada pihak berkuasa.

38 ulasan:

  1. inilah balsan tuhan jangan asyik fitnah orang je...fitnah itu akan berbalik kepada pemfitnah...

    BalasPadam
  2. Puak 2 nate umno tak dak kerja lain.seks
    s jah tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. Woi bodoh....lg baik umno tnjuk kbenaran dgn dedahkan video seks.....sbb aku lg jijik dgn pelakon video seks tu...bia sume tahu kbenaran....x de la kne kencing smpai mampos.... paham x bodoh??? Lg 1 kalau koji melayu...ko la melayu yg paling hanjing...sbb aku brani kerat jr slama ko hidup....ko ngn fmly ko x pnah dpt pape benefit dgn perjuangan umno...ketuanan melayu...sekian...maaf sbb emosi.

      Padam
    2. Yang melakukan seks tu orang PAS...knp nk marah UMNO. Dah terang2 sipelaku dah mengaku. Sebetulnya, kamu tu yg buta hati.

      Padam
    3. perempuan tu bini dia lah, dan dia tak letak jawatn ni semua fitnah bn, jadi yang buta hati dan perasaan ialah ko

      Padam
    4. http://gunungmatcincang.blogspot.com/2013/03/jahilnya-ketua-wanita-pkr-selangor.html

      bce nie..

      jgn tau pgkah n ikot2 jer..

      bos ko sndri yg ckp..

      Padam
    5. yang buruk smua BN .................. yang baik smua PR ................. hanya ALLAH yang tahu ......... skrang keluar BULATAN ..... Masuk BARISAN

      Padam
    6. tanpa nama 13 april 2013 12:38PG, mu bila kena puak hang sokong mu kata umni nate,mu ni pak turut dunggu..dia dah ngaku,bodoh mu ni..bangang sokmo

      Padam
  3. SU Pas mengaku dia buat...boleh ke jalankan Hudud spt yg Pas war2kan

    BalasPadam
  4. Bodoh la sapa yg sokong pas lagi...xda otak....mnyimpang...

    BalasPadam
  5. fitnah tak habis.... muak dah rakyat Malaysia dengan fitnah macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukalah mata...tuan punya badan dah mengaku. Sedarlah...kau sudah kena tipu.

      Padam
  6. Sape yg bdoh sgt nk slhkn umno ni?????? Org tnjuk kbenaran...tgk la bodoh!!!! Bkn asik nk slhkn org lain klu perangai pemimpin korang tu da mcm taik....geram pulak aku.

    BalasPadam
  7. Org2 bodoh mcm umno je yg percaya..x habis2 seks..org umno yg suke buat keje mcm ni...uweekkkk....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko la bodoh..
      org2 ko pndai lak ckp fitnah..
      yg ko nie na ckp org umno yg wat asal??..
      cm ner lau DAP yg wat na laga2kn PAS n UMNO??
      dala fitnah, bodo lg..

      Padam
  8. bodoh la korang ni... sebab mamat mustapa ali ni korang berbodoh2 termasuk aku.. rilex arr,org politik mcm ni ni memang akan tewas dengan perempuan dan duit. bila org fitnah umno korang pecaya lak walau pun xdak bukti.. buang la ego korang ckit. memang pemimpin umno x semua bagus,tapi sekurang2 nya banyak membantu rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Korang mana ade bodo, umno baik,pas pun baik,dua2 parti memperjuangkan kebaikan, yg bodoh adalah orang yg diberi amanah tp khianat, diberi pangkat tp sombong, diberi awek lupa bini, then yg paling bodo orang yg suka cari salah orang lain sampai lupa nk cermin Diri(termasuk orang yg post gambar2 yg x elok Di internet.

      Padam
  9. Dia tak letak jawatan pun. Agama apa korang tuntut kalau perkara ini benar sekalipun untuk disebarkan??? Kau fikir umno punya pemimpin takde ke benda ni agak2lah.
    Kalau kantoi nak semua yang tangkap tu kene tukar terus penjawat awam yang buat tangkapan. carilah siapa kene tangkap khalwat kat PD satu ketika dulu.

    Islam dan nabi tak ajar benda mengaibkan ni sekalipun ianya benar. Dulu dizaman khalifah orang tu siap mengaku dia berzina apa khalifah buat? Zaman nabi pun dah ada jugak mengaku zina dan mintak dihukum, apa nabi buat???

    Ini ajalah cara umno, well takpe enjoylah detik terakhir umno, cara umno mudah aja tipu,rasuah, takutkan rakyat ngan isu perkauman. Padahal pertukaran kerajaan di mana? Negara selalu aja berlaku kat Malaysia ni macam apa aja inilah cara pemintahan kuku besi tersembunyi atas nama demokrasi.

    Orang umno ni cakap apa pun tak nak dengar, bukan orang pakatan tak nampak kebaikan projek kerajaan sekarang tapi setiap projek di balik takbir ada aja menteri yang dapat jutaan ringgit makan duit peruntukan asal baki baru salur

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak spin apa lagi bro...adoi...simpati dgn loser mcm kau ni.

      Padam
    2. sapa loser, perempuan tu bini dia dan dia letak jawatan, fitnah UMNO berbunyi lagi

      Padam
    3. pembetulan.......dia tak letak jawatan, watan harian dah tarik balik artikel fitnah tu

      Padam
    4. Siapa yang kena tangkap kat PD? Ada bukti? Mana senarai saksi? Saksi berani bersumpah?

      Ingat saudara,tuduhan tanpa bukti namanya FITNAH (yg macam ostad2 hangpa buat).

      Padam
    5. Hahaha tak cakap siapa kene tangkap pun macam tahu aja??? polis yang bertugas and pegawai agama yang ada sana pun dah cerita oh tapi semua dah ditukar kan. Ni info dari depa lah hang tau apa. Aib orang umno bukak aib sendiri orang lain kerana hahahha. Ini lah umno kwn lah ngan orang jabatan agama

      Padam
  10. Mmg juak2 umno ni bodoh kayu.ntah bila die letak jawatn pn tak tau.yg si dungu2 tu pn percaya je la..haha..sampah la.mmg btol2 ckp si kutteyy,yg tggl dlm umno yg tolol2 je. Cer gtau tang bile yg mustafa ckp die buat kenyataan letak jawatan?

    BalasPadam
  11. Saya setuju dgn kenyataan saudara...semoga Allah memberikan kamu2 ini hidayah supaya kembali ke jln yg benar...knp perlu takut bertukar kerajaan????...InsyaAllah negara akan makmur di bawak kepimpinan berlandaskan ajaran Islam..kerana Islam agama yg sempurna...semoga UMNO akan menjadi sejarah kpd orang2 melayu..sejarah hitam yg tidak akan dikenang...hidup Islam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Bro! Apesal kita nak takut tukar kerajaan? Hidup LGBT! Hidup Syiah! Hidup DAP Komunis! Hidup Kristian! Kita sama2 bertuhankan ALLAH Trinity! Hidup Zionis! We support all efforts to protect the security of the state of Israel. Palestine may go to hell! Hapuskan ketuanan Melayu di bumi Malaysia sekali dgn raja2nya sekali & serahkan secara total masa depan anak cucu kita kepada bangsa Cina Kafir HARBI DAP macam di Singapork.

      Marilah kita sama2 angkat peliwat jantan & penzina main pelacur sebagai PM Malaysia ke-7! Dunia Islam lain pasti 'jealous' giler dgn pencapaian seksual bakal PM kita kerana tiada yang setara seantero dunia!

      Hidup PAS Syiah pelacur maruah Islam! YA ALLAH kau berilah hidayah kpd UMNO supaya jadi "bijak" macam kami yang tunduk kpd DAP. Heeehaw! heehaw!

      UMNO sembahyang tak dapat pahala, PAS zina dapat pahala masuk sorga!

      Ya Allah, kau panjangkan lah umur berhala kami N Ajis a.s supaya kami dapat terus bertakwa kepadanya.

      Ya ALLAH, Kau hancurkanlah kerajaan UMNO yang tidak islamik kerana membina terlalu banyak masjid dan lindungilah kerajaan PAS yang membina tokong2 terbesar di ASIA sebagai tanda ketakwaan kami kepadaMU.

      Betul Islam itu ajaran sempurna, TAPI AJARAN PAS lebih sempurna dan lebih baik bagi kami.

      Amen! Cross dahi & dada kiri-kanan.




      Padam
    2. Panjang org atas aku ni menaip, tp syg.. langsung takde point. Nampak sgt jahil, siap karang doa menganjingkan org lg. Cukup la sekadar kurang ajar sesama manusia, jgn kurang ajar guna agama..

      Padam
  12. Moral of the story...kalau berceramah jgn kutuk atau maki org lain...Allah maha kaya...tak perlu kata apa2....tetiba vedio sex kuar kat facebook...mula2 tak percaya...tp vedio tu sangat2 clear...mana nak letak muka?..anak & isteri & penyokong terpaksa tgk!...wang dan kedudukan yg sementara ini telah menghanyutkan dia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Ina ooooooooooiiiii, perempuan tu bini dia lah, satu lagi dia tak pernah kata nak letak jawatan. ni suma asal daripada watan harian dan sudah ditarik balik sebab fitnah. tu la yang nak percaya sangat kat media kerajaan buat apa

      Padam
    2. Oooooooo. Bini rupanyerr?? Tapi kenapa tak pakai tudung, berseluar sendat sampai tersembul lemak berlapis? Cikgu Pa tu pemimpin parti Islam, takan tak boleh pimpin isteri menjaga adat berpakaian?

      Satu lagi, lepas main kena bayar,eh?

      Padam
  13. Salam kpd semua.....
    Secebis kisah pengajaran tentang bahaya QAZAF (tuduhan zina tanpa mengemukakan 4 orang saksi) dizaman Imam Malik r.a dahulu. Ambillah sikap berhati-hati dari menuduh dan mempercayai, jika bukan mata kita sendiri melihat perlakuan tersebut.

    Pada zaman Imam Malik , terdapat seorang wanita yang sangat buruk akhlaknya .Dia selalu tidur bersama lelaki dan tidak pernah menolak ajakan lelaki.Sehinggalah tiba pada hari kematiannya.Ketika dia dimandikan oleh seorang wanita yang memang kerjanya memandikan mayat,tiba-tiba tangan si pemandi mayat itu terlekat pada alat kemaluan wanita pelacur itu.

    Semua penduduk dan ulama' gempar akan hal itu . Mana tidaknya ,tangan si pemandi mayat terlekat sehingga semua orang di situ mati akal untuk melepaskan tangannya dari mayat wanita terbabit.Terdapat 2 cadangan untuk menyelesaikan masalah itu .Pertama,memotong tangan wanita pemandi mayat tersebut dan kedua tanam kedua-dua wanita itu sekali gus .

    Akhirnya,mereka memutuskan untuk meminta pendapat daripada Imam Malik .Imam Malik bukan calang-calang orang yang memberi fatwa .Pernah ada satu ketika ,Imam Malik mendapat 40 pertanyaan ,tetapi yang dijawabnya hanyalah 5 .Ini menunujukkan akan berhati-hatinya dan betapa sensitifnya beliau dalam isu agama .Imam Malik bertanya kepada wanita si pemandi mayat itu bahawa adakah dia berkata apa-apa kepada si mati semasa memandikannya .

    Wanita pemandi mayat itu berkata bahawa dia ada mengatakan kepada si mati sewaktu membersihkan tubuhnya:" berapa kalilah tubuh ini telah melakukan zina ".Imam Malik berkata "kamu telah menjatuhkan Qazaf (tuduhan zina) pada wanita tersebut ,sedangkan kamu tidak mendatangkan 4 orang saksi".Maka kamu harus dijatuhkan hukuman hudud 80 kali sebatan kerana tidak mendatangkan saksi .Selepas wanita pemandi mayat itu dikenakan hukuman 80 sebatan maka terlepaslah tangannya dari mayat tersebut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. INILAH AJARAN POKNIK GUNA AGAMA UNTUK SELAMATKAN KRONI DIA. TERIMA KASIH ANDA TELAH MEWARISI TABIAT POKNIK. ANDALAH PEWARIS ULAMA AKHIR ZAMAN YG DIPUJA TETAPI ANDA MASIH DIPINGGIRKAN. WALAUBAGAIMANA PUN MMG SESUAI UNTUK SELURUH KETURUNAN ANDA. HARAP ANDA BAHAGIA DGN DIDIKAN POKNIK. TETAPI YG PELIKNYA IMAN MALIK TIADA KAITAN DGN WANITA ITU. TETAPI POKNIK MEMPUNYAI HUBUNGAN DGN PELAKUNYA ITUKAH YG ANDA LAUNGKAN AJARAN ISLAM DARI POKNIK. SEMOGA POKNIK DAN SEANGKATAN BERBAHAGIA DGN TITLE ULAMAK AKHIR ZAMANNYA ITU. ANDA JUGA YG DAPAT SAYA TGK DGN JADI PENYOKONG PAS ANDA JGN INGAT ANDA BOLEH JADI ULAMAK AKHIR ZAMAN ANDA PERLU LAKUKAN APA YG POKNIK BUAT DAN ORG PAS BUAT UNTUK TITLE ITU.

      Padam
    2. nasib baik x buleh like kat sini.. kalo buleh like aku like dah ni.... terbaik bro... jawapan

      Padam
  14. NI LAH KALO BANYAK SGT TNGOK CITER FIKSYEN.. TRANSFORMER LAH.. ULTRAMAN LAH.. SPIDERMAN LAH.. SMUANYA DIPERCAYAI BULAT2.. SEMUANYA BETOL.. HAHHAHAHAHAHAA

    BalasPadam
  15. Sesungguhnya inilah langkah yang paling bijak. Dalam Berita Harian hari ini Haji Hadi membayangkan tidak mungkin ianya Dato' Stopa tapi dengan perletakan jawatan ini jelas menunjukan kepimpinan PAS tidak semestinya sempurna. Marilah sama2. Marilah kita sama sama mengambil iktibar daripadsa kejadian ini.

    BalasPadam
  16. Holla Macai,Rileks2 Jangan Kelam Kabut,Zaman Kehancuran BN Sudah Tiba HEHEHE

    BalasPadam