SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 19 Mei 2013

Gempar Terkini!!! Jam 12.01 Malam ini Kerajaan PR Turunkan Harga Minyak Di Selangor, Penang Dan Kelantan???

Gempar Terkini!!! Jam 12.01 Malam ini Kerajaan PR Turunkan Harga Minyak Di Selangor, Penang Dan Kelantan???



Malaysiakini.com 

Terkini! Penurunan Harga Minyak. Pakatan Rakyat hari ini mengesahkan bahawa semua harga minyak akan diturunkan sebanyak 50 sen se liter, di semua stesen minyak yang terletak di negeri negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat. Negeri negeri yang terlibat adalah Pulau Pinang, Kelantan dan juga Selangor. 

Perkara ini disahkan oleh setiausaha Pakatan Rakyat negeri selangor, selepas selesai sahaja Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang berlangsung di Shah Alam sebentar tadi. 

Majlis Presiden dalam Mesyuarat nya petang tadi, sebulat suara bersetuju untuk menghapuskan cukai yang dikenakan pada premis premis syarikat minyak, dengan itu harga minyak mampu diturunkan sebanyak 35 peratus untuk setiap kategori akan berkuatkuasa pada pukul 12 malam ini. 

Sumber itu juga menegaskan, penurunan harga tersebut juga akan dapat dinikmati oleh semua kenderaan yang mengisi minyak di stesen tersebut walaupun tidak menpunyai no pendaftaran negeri Pakatan Rakyat. 


Berikut adalah senarai minyak yang terlibat dengan penurunan harga, 

1.Minyak Angin 
2.Minyak Senyonyong 
3.Minyak Gamat 
4.Minyak Dagu 
5.Minyak Pengasih. 


6. Minyak Pelincir KY JELLY.. kahkahkah...

p/s : Waduh waduhhh, rajin laa mung ni menbaca...

5 ulasan:

  1. Celako! Celako! Celako! Terkentut aku. He he he. That's a good one. Dah cemas aku membaca. Dalam otak aku yang begeliga ni timbul fikiran, "Terror PR ni. Habislah UMNO/BN!"

    BalasPadam
  2. kakakaka....cilakak luuu admin....hamba ingat betuila tadi....tapi gempak gak laa lu punya joke...wawawa....ok tks...over..out..aduiii

    BalasPadam
  3. Guapun suspen gak. Baca sampai abih. Ceh! kali ni gua kantoi lak

    BalasPadam
  4. Bukan itu saja....azmin sengal dan anwar leleh kata tol boleh masnuh esok dinegeri pemerintahan pakatan rakyat.....lagi datu org yg suka mencuri dia akan tahu macam mana nak mencuri... Org yg mandikan mayat dia mesti tahu macamana nak mandikan jenazah.... Maknanya org yg cerita pengundi hantu dia mesti tahu apa rancangan nye... Dia hina bangla islam... Dia hina india dia hina nepal tapi dia dTak sebut pun keturunan lim kit siang babi atau teresa kok babi... Cuba kita fikirkan.. Harap kerajaan bertegas minta semua org org yg rupa cina juga di check pasport mereka atau pengenalan diri... Aku taku mereka nak alihkan perhatian saja tapi yg menyokong dan mengundi mereka tempohari ada sundal sundal betina yg anwa

    BalasPadam
  5. Haha... caya lh :-)....tipa tertipu....

    BalasPadam