SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 12 April 2013

WAJIB TENGOK!! Wajah Wanita Dalam Video Seks Mustapha Ali DIDEDAHKAN!!

WAJIB TENGOK!! Wajah Wanita Dalam Video Seks Mustapha Ali DIDEDAHKAN!!



Ermmm.. salam readers.. inilah modal UMNO.. abis-abis video seks. Tapi yang bestnya.. WA dengar kali ni BUKAN kerja UMNO. Dua orang lelaki yang ditangkap menyebarkan video seks Mustapha Ali khabarnya dari Angkatan Muda Keadilan. BACA DI SINI

Amat padan dengan muka kerana jika selama ini mereka 
boleh tuduh UMNOlah dalang penyebaran video seks melibatkan pimpinan parti pembangkang. Tak sempat mereka nak salahkan UMNO, nahhhh, hambek kau....



WA rasa tak ada kepentingan untuk orang UMNO jika WA nak dedahkan video tersebut. Tapi kalau mana-mana yang teringin sangat nak melihat 'aksi' panas lelaki mirip Mustapha Ali bersama seorang wanita, bolehla datang ke Alor Melintang, Kg. Raja, Besut dan risik-risik siapa yang dah ada video tersebut.

WA tunjuk sikit-sikit dah la kat sini muka pasangannya. Jatuh naik Mustapha Ali takda kepentingan untuk WA mahupun Barisan Nasional.

Pssssttt... AKjr : WAJIB TOLAK PAS, PKR dan DAP Untuk selama-lamnya....

7 ulasan:

  1. kalau dia kurus sadikit, wajahnya sa akan2 si--anu, kalau gelap sadikit mirip ka pelakon dibilik 121....

    BalasPadam
  2. blog umno mmg kuat fitnah

    BalasPadam
  3. PR pakatan seks dan ugama liberal.

    BalasPadam
  4. ALHAMDULILLAH..SYUKUR PADA ALLAH YANG MAHA ADIL. kelakuan pemimpin yang bertopengkan islam sudah dilaknak oleh ALLAH. Kesemua pemimpin besar syaitan sudah dibuka penutup mukanya oleh ALLAH. Syukurlah sekarang kita sudah mengenal INTAN DAN KACA. inilah pemimpin DAJJAL AKHIR ZAMAN yang akan merosakkan akidah umat islam di Malaysia ini. Tak payah lah disebut nama, KESEMUA PEMIMPIN INI YANG MENGAKU ALIM RUPA NYA SYAITAN YANG BERTOPENGKAN MANUSIA. Ingatlah pesan RASUL KITA, diakhir zaman nanti, akan ada umat ku menjual agama dengan mendapat keuntungan yang sedikit. HIDUP UMNO!!!!!!!!(Hj Harun Hj.Mohamad..BESUT, TERENGGANU)

    BalasPadam
  5. Semoga Allah mmberikan balasan setimpal pada penyebar fitnah kalau ianya tidak benar

    BalasPadam
  6. aku dah tgk ..pergh..cantek perempuan ni,tak tahan tgk dia ayun laju atas pak mustapeh,stimmm kauuuu,pergh

    BalasPadam