SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 4 Mei 2013

WAJIB BACA!! PENJELASAN KENAPA @MILOSUAM DITANGKAP & @PAPAGOMO TIDAK??

WAJIB BACA!! PENJELASAN KENAPA @MILOSUAM DITANGKAP & @PAPAGOMO TIDAK??




Kelmarin kecoh kita dihangatkan dengan berita blogger tersohor Pakatan Pembangkang Milo Suam yang ditahan pihak Polis di KLIA ketika mahu melarikan diri ke luar negara. Maklumat yang Gomo perolehi Milo Suam pada malam itu sepatutnya akan lari ke Singapura dan seterusnya menuju ke Jerman dimana destinasinya bagi bersembunyi ekoran jenayah Fitnah ancaman keselamatan negara yang telah beliau lakukan. Rata rata puak Pembangkang bising ekoran penahanan Milo Suam ini dan ada yang menyatakan kenapa Papa Gomo tidak ditahan sedangkan Papa Gomo mengeluarkan Video Lucah Anwar Ibrahim.

Gomo sebenarnya malas mahu menjawap isu yang dibangkitkan oleh pihak Pembangkang namun Gomo rasa perlu Gomo maklumkan disini pekara yang berlaku agar seluruh rakyat mengetahui kebenarannya.

Papa Gomo
- Mengeluarkan paparan klip video aksi SEKS Anwar Ibrahim yang mana kita tahu Anwar Ibrahim selaku individu yang dimaksudkan dengan video seks tersebut TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS berhubung klip video tersebut ataupun paparan video tersebut.

Dalam pekara ini mana mana individu yang dituduh seharusnya membuat laporan Polis bagi memaksa pihak Polis menjalankan siasatan secara menyeluruh dan jika Anwar Ibrahim membuat laporan Polis ke atas Blog Papa Gomo sudah pasti Papa Gomo akan ditahan bagi membantu siasatan tersebut. Jadi atas sebab Anwar Ibrahim sendiri yang TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS maka Pihak Polis tidak ada upaya bagi menahan Papa Gomo dalam pekara ini.



Milo Suam

- Blogger Milo Suam sudah beberapa kali mengeluarkan dokumen PALSU yang diedit bagi menjatuhkan imej kerajaan seperyti Majlis Keselamatan Negara, PDRM, Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia, Jabatan Pendaftaran Negara dan beberapa lagi agensi kerajaan yang lain.

Baca Selanjutnya DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan