SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 3 Mei 2013

PANAS BERAPI!! #PRU13 : DATUK NALLAKARUPAN BONGKAR RAHSIA ANWAR DIPAGOH !! #LainKaliLah


PANAS BERAPI!! #PRU13 : DATUK NALLAKARUPAN BONGKAR RAHSIA ANWAR DIPAGOH !! #LainKaliLah





Sememangnya ramai yang sudah mengenali Datuk Nallakarupan, beliau menjadi semakin terkenal kerana pendedahan berani matinya terhadap rahsia-rahsia peribadi anwar ibrahim semasa beliau dananwar bersahabat baik suatu ketika dulu. Beliau memang terlalu banyak menyimpan rahsia anwar dari hujung rambut sehingga hujung kuku anwar. 

Semalam Datuk Nalla berkesempatan berkunjung ke 3 tempat cawangan MIC di Parlimen Pagoh. Beliau memberi ceramah kepada masyarakat india supaya percaya kepada kerajaan BARISAN NASIONAL dan jangan sesekali percaya kepada parti pembangkang. Katanya lagi sememangnya parti pembangkang yang di ketuai oleh anwar ibrahim merupakan seorang yang kuat menipu atas dasar selama pengalamannya yang pernah rapat dengan anwar ibrahim suatu ketika dahulu.

Datuk Nalla menerangkan bahawasanya anwar ibrahim sememangnya seorang Biaseksual, suka menipu dan pandai berlakon apabila berjumpa dengan berbagai bangsa. Matlamatnya hanyalah satu agar impiannya untuk menjadi perdana menteri dapat di capai. Bangsa India ini hanyalah mainan untuk anwar dan rakan-rakannya dalam politik.

Gambar di bawah adalah antara tempat-tempat cawangan yang sempat Datuk Nalla singgah di Pagoh...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan