SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Selasa, 7 Mei 2013

PANAS BERAPI!! #PRU13 : Saya Tidak Akan Lupakan Mereka Yang Mengkhianati Saya – Mohd Ali

PANAS BERAPI!! #PRU13 : Saya Tidak Akan Lupakan Mereka Yang Mengkhianati Saya!! – Mohd Ali



Datuk Mohd Ali Rustam yang tewas pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) melahirkan rasa kekecewaan berhubung kekalahannya berkata beliau tidak akan melupakan siapa yang ‘menikamnya dari belakang’.

“Saya sangat kecewa apabila mereka yang saya bantu dengan memberikan peluang perniagaan serta menjaga kebajikan mereka mensabotaj saya,” kata bekas Ketua Menteri Melaka ini.

Mohd Ali berkata beliau menerima kekalahannya dengan hati yang terbuka namun dia tidak dapat terima apabila rakan yang telah lama bersahat dengannya memungkiri janji mereka.

Selama 12 tahun menjadi Ketua Menteri Melaka, Mohd Ali berkata beliau telah membantu pengundi terutamanya mereka yang memerlukan dana untuk program masing-masing.

“Berdasarkan keputusan pilihan raya, saya mendapati ada kawasan yang pernah saya bantu sebelum ini mengkhianati saya. Saya sangat sedih,” katanya.

2 ulasan:

  1. SABARLAH DATULK

    BalasPadam
  2. SABARLAH DATUK ... HIKMAH TERSEMBUNYI

    kini kita tahu ... hati budi bangsa cina kiasu ini

    BANGSA YANG BERPAKSI YAHUDI ... TIKAM BELAKANG

    Semua kerajaan dah bagi ... apa lagi yg mereka mahu

    KEPADA SEMUA ... PASTIKAN KELUARGA ANDA MENDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI .
    DEMI SURVIVAL POLITIK MELAYU

    TAKBIR...ALAHUAKBAR

    BalasPadam