SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 19 Mei 2013

PANAS BERAPI!! Permulaan Yang Cukup Baik @Zahid_Hamidi ~ RAKYAT MALAYSIA SETUJU!!!


PANAS BERAPI!! Permulaan Yang Cukup Baik @Zahid_Hamidi  ~ RAKYAT MALAYSIA SETUJU!!!



Pertamanya AKJr tabik pada pihak berkuasa kerana cepat dan tegas bertindak.Rasanya ini adalah permulaan yang cukup baik bagi mengembalikan integriti pasukan keselamatan khususnya pihak Polis kerana selama ini di lihat agak lembut dengan tindakan biadap petualang-petualang negara.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh mengesahkan Adam Adli ditahan di lokap Balai Polis Jinjang bersabit dengan satu siatan di bawah sekesyen 4 (1) Akta hasutan 1948, pada jam 3.15 petang semalam.

Mohmad juga menasihatkan orang ramai supaya tidak meneruskan aktiviti yang boleh menimbulkan kekecohan dan kemudaratan kepada negara.

"Tindakan tegas akan diambil terhadap sesiapa sahaja yang cuba menimbulkan pecah keamanan dan mencetuskan insiden-insiden yang tidak diingini," katanya pada satu kenyataan media yang dikeluarkan pada 6.30 petang semalam.



Dalam masa yang sama sudah ada pemimpin dari pembangkang yang sudah pun menunjukkan reaksi resah dan mula menyerang Datuk Seri Zahid Hamidi selaku menteri yang bertanggungjawab ke atas Kementerian Dalam Negeri melalui laman twitter masing-masing.


"... aktivis pelajar Adam Adli ditahan bawah Akta Hasutan di Bangsar sebentar tadi. Zahid tunjuk taring?," kata Naib Presiden PKR, Tian Chua yang dipetik di laman Twitternya.

Rakan seperjuangannya N.Surendran turut melahirkan perasaan sama ekoran penahanan Adli.

"Kejam," katanya apabila mengetahui perkara itu yang disebarkan melalui media.

Selain dari itu rakan-rakan hingusan Adam Adli juga turut berhimpun di hadapan balai polis Jinjang semalam sebagai tanda protes berhubung penangkapan beliau.Lihat gambar di bawah protes orang mati agaknya ??



Dilokasi Jinjang Kepong. Soldadu solidarity bebaskan Adam Adli


Turut disokong oleh Pemimpin syiah Malaysia, Syabas!!!!Hahaha...







Tak berapa kerat yang ada pun cuma puak-puak yang mengaku cerdik tapi hampeh bangang tahap vavi.Sebahagian besar tu belajar pun belum habis , ramai yang tanya Sy kenapa puak-puak ni buat juga benda macam ni ? Jawabnya mudah , ada 2 perkara .. Pertamanya inilah masanya nak cari publisiti sikit dan keduanya masyuk beb inilah masanya.

Dalam beberapa kerat yang ada tu dah ada pihak yang dah mai pelepas seguni dua biasalah bro kan nak kena beli lilin !!

Apa pun mungkin ada pihak-pihak tertentu yang masih bersimpati dengan budak penaga mental tu sebab polis dah tangkap dia.Oklah Sy tak nak cakap banyak sangat tapi kalau dah sampai ke tahap kurang ajar dan langsung tidak menghormati undang-undang rasanya bukan setakat tangkap lagi elok kalau lucutkan saja kerakyatan budak bangsat ni !!

Akhir kalam Sy nak nyatakan di sini rakyat setuju dengan tindakan polis menangkap budak bangsat ni sebab dah terlalu banyak kerosakan yang dibawa oleh beliau dan macai-macai Pakatan Haprak.


Psssstttt... AKJr: KAMI MAJORITI RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG PENUH TINDAKAN YANG DILAKUKAN OLEH YB DATO SERI ZAHID HAMIDI DEMI KEAMANAN DAN KESEJAHTERAAN NEGARA MALAYSIA TERCINTA..

3 ulasan:

  1. Muke sekor sekor at pic ats tuh sume mcm muke mat heroin ...inilah yg dikatakan sampah masyarakat tu .

    BalasPadam
  2. Minta mereka bersurai.kalau tak juga,masuk juga dlm bilik kecil sama macam idola mereka si adam tu... Rakyat remas dgn kacau bilau puak2 PR nie!!

    BalasPadam
  3. Kenapa pulak Adam adli kenapa tidak Nuar berahi?

    BalasPadam