SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 13 Jun 2013

WAJIB TENGOK!! Perbezaan Ketara Di Antara Ustaz Azhar Idrus Dan Ustaz Mohd Kazim Elias..

WAJIB TENGOK!! Perbezaan Ketara Di Antara Ustaz Azhar Idrus Dan Ustaz Mohd Kazim Elias..




Tidak susah untuk menilai perilaku dan hati budi seorang Ustaz. Yang mana satu yang boleh jadi ikutan, idola dan contoh tauladan. Tak tahulah aku mungkin juga Ustaz Azhar Idrus turut memiliki atau membuka Sekolah Pondok atau Sekolah Tahfiz miliknya. Bukan apa, selalu kita melihat Ustaz Kazim Elias amat rajin untuk mencari dana untuk membangunkan Sekolah Tahfiz miliknya, yang beliau bina dan beliau uruskan iaitu Pusat Pendidikan Al-Barakah. 


Tidak sempat Ustaz Kazim Elias untuk bermewah-mewah dengan harta dunia yang sementara. Baru-baru ini, Ustaz Kazim Elias telah menambah aset sekolah Al-Barakah dengan pembelian sebuah bas baru untuk kegunaan pelajar-pelajar sekolah berkenaan. Tak mengapalah Ustaz Kazim, pengorbanan anda ini akan mendapat rahmat dari Allah SWT. Biarlah tiada motor dan kereta mewah serta isteri muda jelita.



3 ulasan:

  1. aku mmg minat dgn Ustaz Kazim Elias dan sememangnya sentiasa mengikuti perkembangan serta siri2 ceramah beliau...
    TAPI AKU MEMANG MENYAMPAH SESANGAT DGN UAI TU...SEBAB DIA ADA MENYELITKAN HASUTAN BERBAUR POLITIK DALAM CERAMAH AGAMA...BODOH KE HAPA? BINI KETIGA DIA TU BUKANKE YG KANTOI DGN DIA KT DLM TANDAS POMPUAN TU DULU?

    BalasPadam
  2. Betul la tu, yg kantoi dlm tandas.. Apa punya "ustaz" la bikin malu org dan agama Islam sj.. Puiii!!

    BalasPadam
  3. beza yang berjuang kerana politik dengan yang berjuang kerana agama

    BalasPadam