SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 22 Jun 2013

PANAS TERIK!! RUGI BESAR KALAU RAKYAT TAK SERTAI #BLACK505 !!!

PANAS TERIK!! RUGI BESAR KALAU  RAKYAT TAK SERTAI  #BLACK505 !!!



Ayuh!! Tunggu apa lagi? Seruan sudah pun dibuat. Mereka dah janji nak kumpulkan seramai SEJUTA rakyat Malaysia dalam Himpunan hari ini.

Kenapa masih ada yang tak start enjin pagi - pagi ni dan bergerak ke Kuala Lumpur? Lokasi nak berkumpul pun dah dimaklumkan dalam laman media.

Fatwa - fatwa dari mereka yang bijak pandai pun dah dimasukkan dalam ibadah umat Islam. Pun orang Islam masih malas nak bangun dari kerusi empuk masing - masing?

Hari ini adalah harinya untuk dibuktikan Kebenaran. Pintu Syahid sudah pun dibuka oleh Husam kepada seluruh kepimpinan PAS serta penyokong - penyokong parti.

Sesiapa yang engkar akan dianggap sebagai satu dosa besar kepada pejuangan yang diasaskan oleh pemimpin terdahulu. Jadi, tak de alasan dah nak dikemukakan.

Kenapa masih ada pemimpin PAS yang tolak untuk berhimpun? Dimana Harun Taib? Di mana Tuan Ibharim? Di mana Haron Din? Kenapa diorang enggan terima seruan?

Adalah satu kerugian bagi mana - mana pihak yang tak turut serta hari ini sebab mereka menolak pintu Syahid yang dibuka oleh Husam.

Selama hari ini, rakyat tuntut Kebenaran. Kenapa ianya masih lagi dinafikan? Kenapa masih lagi ada pihak yang berdiam diri bila isu - isu penyelewengan PRU dibangkitkan?

Di mana bukti berlakunya 'Blackout'? Ke mana hilangnya pengundi Hantu seramai 40ribu orang yang didakwa sebelum ini? Di mana penyelewengan dakwat kekal?

Berapa ramai pengundi yang kantoi mengundi dua kali untuk memberikan kemenangan kepada calon Barisan Nasional? Semua persoalan ini masih belum berjawab.

Jadi, memang satu kerugian besar bagi mana - mana pihak yang tak turut serta dalam Himpunan hari ni. Bila lagi nak merasa air kencing pemimpin Pakatan!!!

Maka, seruan untuk menegakkan Kebenaran sudah pun dipalu. Tinggal lagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu saja yang tak nak mengaku. Diorang lebih rela buat huru hara. Tapi nak jawab persoalan rakyat, jangan harap la!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan