SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 5 Jun 2013

PANAS BERAPI!! Akhbar HARAKAH @hdaily09 KANTOI Buat FITNAH Ish Ish!! Memalukan...

PANAS BERAPI!! Akhbar HARAKAH @hdaily09 KANTOI Buat FITNAH Ish Ish!! Memalukan...


Tu dia jangan lupa Hadi Awang tu Presiden PAS dan kalau di ikutkan dari gambar kat atas sana tu jelaslah PAS menjadikan Harakah sebagai media utama pilihanraya baru-baru ni.Hmm biasalah setiap parti politik yang bertanding akan mempunyai media tersendiri cumanya media PAS ni agak menarik sebab bukan setakat melaporkan berita siap buat FITNAH lagi hahahahahaha....Jom tengok apa dia yang kata fitnah tu...


Perghh tu dia BUKTI yang selama ni di cari-cari puak-puak bangla sedang beratur nak mengundi.Huh patutlah bukan main lagi hantam BN.Tapi nanti dulu bro...nak bagitau bukan setakat buat FITNAH harakah ni tapi dah sampai tahap menghina orang.


Orang Asli dituduh sebagai orang Bangla !

Lihatlah betapa jijiknya propaganda lidah rasmi pembangkang itu yang didakwa menabur fitnah di dalam facebook dan mungkin akan dipercayai oleh pengguna internet yang kebanyakannya generasi muda.

Dan bayangkanlah, propaganda kotor ini telah digunapakai untuk sekian lama terutamanya dikalangan facebookers yang menggunakan bahasa Inggeris dan bahasa Cina.

Kesian dan sedih dengan juak-juak macai pembangkang ni..Bukan boleh tegur nanti mengamuk macam budak-budak...serah kepada semua untuk nilai sendiri.


Psssttt... AKJr : KAHKAHKAH... MEMANG MEMALUKAN!!! LIDAH RASMI PARTI ISLAM KONON... PIIIRRAAAHHHHH!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan