SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 1 Jun 2013

PANAS TERIK!! SUNGGUH MELAMPAU!!! GURU CINA INI PULA HINA MELAYU!!!

PANAS TERIK!! SUNGGUH MELAMPAU!!! GURU CINA INI PULA HINA MELAYU!!!



Barisan hadapan, dua dari kiri, guru yang dikatakan hina
pelajar Melayu dengan kata-kata kesat

Beberapa hari lepas, laman sosial digemparkan dengan satu laporan polis yang tersebar berkenaan seorang guru Cina yang bernama Poh Kim Thye atau nama glamournya Poh Kim Mak (pinjam gelaran dari Ipoh Malay) yang menghina pelajar Melayu dengan gelaran babi, bodoh dan pelbagai perkataan yang kotor.

Anda boleh rujuk SINI untuk laporan berkenaan.

Namun begitu, sampai sekarang masih lagi belum kedengaran tindakan yang diambil oleh Kementerian Pendidikan terhadap guru yang rasis ini.

Adakah masih sibuk dengan penyelarasan portfolio akibat bergabung kot dua kementerian?

Perkara sebegini tidak harus dibiarkan lama kerana ia bakal mengeruhkan lagi keadaan.

Kini dikatakan wajah guru tersebut juga telah tersebar di laman sosial Facebook, andainya ada pihak yang hilang pertimbangan, mungkin perkara luar jangkaan boleh berlaku.


Berikutan satu laporan polis,seorang guru cina sekarang ini diburu oleh pihak polis kerana telah menghasut dan telah menghina bangsa melayu.Ultrakiasu chauvanis rasis seperti ini cukup banyak dan adalah produk keluaran DAP yang sekarang ini cukup mendapat sokongan yang tinggi daripada PAS.

Produk DAP cukup banyak disekitar anda,cuma haram jadah ni semua pandai bermuka muka dan cukup hipokrit apabila berhadapan dengan melayu. Pisau harap pihak polis dan Kementerian Pelajaran ambil tindakan secepat mungkin..

” dulu cina baling batu sembunyi tangan, sekarang belum pun cina baling batu kita dah nampak.. “




Psssttt... NAH LAGI BUKTIKAN YANG BANGSA/ ORG CINA NI LAH YANG SEBENARNYE PERKAUMAN.. TIDAK SYAK LAGI.. SO APAKAH TINDAKAN YANG SEWAJARNYA PERLU DIAMBIL BAGI MENGEKANG ISU NI DARI BERLUA2SA?? SAMA2 LAH KITA TUNGU DARI PIHAK BERKUASA.. 

1 ulasan: