SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 2 Jun 2013

PANAS TERKINI!! Kerajaan Malaysia Perlu Mengawasi Gerak Geri CINA Taiwan - Musuh Negara

PANAS TERKINI!! Kerajaan Malaysia Perlu Mengawasi Gerak Geri CINA Taiwan - Musuh Negara


Keharamjadahan balaci-balaci Taiwan dalam mencampuri urusan politik negara semakin tersingkap manakala kebiaDAPan suku kaum Taiwan celaka di negara ini memerlukan antisipasi peringkat tertinggi. 

Ini mungkin didorong oleh faktor tahun depan, ulangtahun ke 40 Malaysia menamatkan hubungan dengan Taiwan setelah membuka hubungan diplomatik dengan China. 

Kerajaan perlu memastikan setiap warga negara ini yang ada berurusan dengan Taiwan hendaklah dipantau manakala sekiranya mereka masuk berkhidmat di dalam perkhidmatan awam, digagalkan Tapisan Keselamatan Kasar.

Siaran-siaran dari Taiwan hendaklah dikurangkan manakala ijazah-ijazah dari Taiwan dibatalkan pengiktirafan. Artis-artis Taiwan hendaklah disekat dari mengadakan pertunjukan di negara ini. Mereka yang tinggal di Taiwan perlu diberi opyen untuk pulang, atau tinggalkan negara ini.

6 juta bangsa Taiwan di negara ini pula perlu diorientasikan semula, dikalibrasi semula dan diajar semula bagaimana cara untuk hidup di rantau Melayu.

Walaupun bangsa Taiwan ini kerap melagakan negara ini dengan Indonesia, namun kita lihat, Indonesia tidak pernah memberi ruang kepada jutaan warganya untuk mencampuri urusan politik negara ini.

Baca Selanjutnya DISINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan