SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 10 Jun 2013

PANAS TERIK!! KESIAN @HAIRIEOTHMAN HABIS MANIS SEPAH DIBUANG.. ZALIM PR!!

PANAS TERIK!! KESIAN @HAIRIEOTHMAN HABIS MANIS SEPAH DIBUANG.. ZALIM PR!!



Nasib Hairie yang suatu ketika dulu pernah jadi ikon Orang muda Pas dan kini boleh diibaratkan seperti 'Habis Manis Madu Sepah Dibuang'. Kini Hairie ditinggalkan keseorangan tiada satu pun undangan ceramah yang boleh beliau membuat duit seperti dulu.

Jika dahulu satu malam sahaja Hairie pernah sapu lebih RM2000.00 upah untuk maki hamun dan sumpah seranah pemimpin Umno dan pemimpin kerajaan tetapi kini sebaik sahaja selepas PRU13 tiada lagi undangan ceramah buat Hairie.

Malah Hairie pernah bertemu rakan-rakan artis seperti pengarah dan penerbit filem/drama tetapi mereka tidak mahu mengambil risiko meletakkan pelakon yang pernah memaki hamun kerajaan sedia ada dalam filem/drama mereka. Maka tinggallah Hairie keseorangan yang tidak lagi pendapatan semewah dahulu.


Ingatlah jika dahulu satu malam Hairie pernah mendapat 3 undangan ceramah sekaligus sehingga Hairie sanggup menjejakkan kaki ke Batu Gajah bukan kerana apa....hanya semata-mata mahu memenuhi kantungnya.

Siapa yang tidak menjadi mangsa 'hentamannya' daripada pemimpin kerajaan sehinggalah ulama yang tidak menyokong perjuangan pakatan rakyat. Malah yang lebih parah Ustaz Kazim pun pernah dihentamnya tanpa memikirkan baik dan buruk.

Mungkin disebabkan keceluparan mulutnya yang menghentam sesiapa sahaja dengan berani membuatkan beliau begitu laris ketika itu.

Hairie perlu ingat ini adalah alam politik ada masa naik kamu akan naik tetapi kamu pasti akan jatuh suatu ketika nanti dan kini ternyata Hairie sudah menerima nasibnya umpama 'Habis Madu Sepah diBuang'

Kepada artis-artis lain harus beringat, jangan jadikan ceramah politik menghentam kerajaan sebagai sumber rezeki dan ada baiknya mereka meneruskan karier seni mereka dengan aman dan tenteram tanpa sebarang musuh politik.

Pssssttt... AKJr : KASIHANNNN....



2 ulasan:

  1. Kerjaya sebagai pelakon drama/tv mungkin sudah berakhir....
    Kerjaya sebagai pelakon politik ...baru je bermula...TERUSKAN....ini adalah dugaan Allah.... Jangan cepat putus asa....sebab inilah laluan yang telah DIPILIH....

    Peluang Tetap Ada :
    Cadanagn Penerbitan Drama untuk siaran YOUTUBE
    Tajuk Drama :"Kemana Arah Kiblatku"
    Produksi : PKR Motion Pictures Sdn Bhd
    Penerbit : Nurul Izzah
    Pengarah : Anuar Ibrahim
    Penulis Skrip : Keadilan Daily
    Pengarah Seni : Red Bean Army

    Barisan Pelakon : Mustafa Ali, Mat Sabu, Husam Musa, Azmin Ali, Azwan Ali,Wan Azizah,Abby Abadi,UAI, Bob Lokman.

    Bagi yang berminat...perlukan kerja ...atau saja-saja nak cari publisiti murahan....boleh lah hantar resume/portfolio....

    BalasPadam
    Balasan
    1. CUKUP CUKUP SETUJUUUUUUU...

      Padam