SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 24 Jun 2013

PANAS BERAPI!! Akhirnya Anwar angkat sumpah Sebagai Wakil Rakyat Dan Menerima Keputusan #PRU13

PANAS BERAPI!! Akhirnya Anwar angkat sumpah Sebagai Wakil Rakyat Dan Menerima Keputusan #PRU13 


Anwar baru selesai angkat sumpah!!

Ini ikrar yang baru disebut Anwar pada pukul 11:50 pagi 

Saya Dato Seri Anwar bin Ibrahim setelah dipilih sebagai ahli Dewan Rakyat, dengan sesungguhnya bersumpah bahawa saya akan, dengan jujur, menunaikan kewajipan-kewajipan saya sebagai yang sedemikian dengan segala upaya saya dan saya akan menumpahkan segala taat setia yang sebenar kepada Malaysia dan akan memelihara, melindungi dan mempertahankan perlembagaan.


Kita harus pegang cakap dia.

Masih lagikah mahu pertikai keputusan pilihanraya oleh SPR???


Persoalannya:

Adakah Anwar jujur?
Adakah di telah tunaikan dan akan tunaikan kewajipan?
Adakah dia taat setia kepada Malaysia atau azamnya mahu jadi PM dengan apa cara?
Adakah dia memelihara, melindungi dan mempertahankan perlembagaan atau mahu tukar Perlembagaan hingga asas Perlembagaan mahu ditukar?

Lebih elok masuk ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan