SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 7 Jun 2013

WAJIB TENGOK!! Tian Chua Mula Bermain Wayang Dengan Mengikuti Jejak Lee Kuan Yew - Melayu Mudah Ditipu

WAJIB TENGOK!! Tian Chua Mula Bermain Wayang Dengan Mengikuti Jejak Lee Kuan Yew - Melayu Mudah Ditipu

Kalo setakat pakai baju Melayu dgn songkok saja tak payah la tianchua.. Org Melayu PKR dan PAS boleh la kamu tipu, berpura2.. Ini semua lakonan semata2 demi mengaburi mata orang2 Melayu..


Bukannya susah untuk memanupulasi orang-orang Melayu Islam. Dengan hanya bersongkok dan berbaju Melayu, ini merupakan satu jalan yang mudah untuk menyusup dalam kelompok orang-orang Melayu Islam dan mengambil hati mereka. Orang-orang Melayu mudah alpa dan mudah terpersona dengan penampilan seseorang. Itu yang cuba dipraktikkan oleh Ahli Parlimen Batu, Tian Chua. Tidak perlu susah-susah masuk Islam. Berpura-pura jadi Islam dan anda akan dijunjung oleh Bangsa Melayu Islam. Kita tidak perlu hairan dengan tektik sebegini. 

Tahun 60an dahulu, Lee Kuan Yew sudah lama mempraktikkannya dengan berkopiah untuk berjumpa dengan orang-orang Melayu. Apakah Lee Kuan Yew sudah memeluk Islam sekarang? Di bawah gambar Lee Kuan Yew pada tahun 1965, memakai songkok sewaktu berkempen pilihanraya di Kampung Tani, Singapura. Kini 2013, anak didiknya mula mengikuti jejak langkahnya dengan sedikit penambahbaikan. Orang-orang Melayu masih tidur.




Kepada Orang-orang Melayu yang masih lagi mempercayai tipu helah Cina Kapir ni supaya sedarlah wahai kamu semua.. Tian Chua ni adalah Spesis yang pandai berpura-pura, pandai main wayang didepan orang2 Melayu.. Padahal itu semua lakonannya saja, dia mempunyai banyak Agenda terselindung yang pastinya ianya akan merugikan kita orang2 Melayu.. Lihat Singapura sebagai contoh.. Orang Melayu disana telah ditindas habis2an oleh Lee Kuan Yew.. Apakah kamu ingin menjadi seperti itu??? 

Sumber

4 ulasan:

  1. Dah Pakai Baju Melayu...Bersongkok pulak tu....

    Dah SUNAT ke Belum ?

    PokNik boleh jadi Mudim...

    BalasPadam
  2. Apalah si Melayu biar diri mereka dtipu dengan mudah bila melayan BIAWAK-BIAWAK si PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina-Cina Kristian Zionis - apa nak jadi ni!

    Ramai yang bukan Bumiputera terutamanya CINA RASIS BONGKAK dan TAMAK, menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai penganut Kristian Zionis, iaitu pertubuhan politik yang bertopengkan agama (yang palsu), sebagai senjata penjajah Barat-Zionis untuk menjatuhkan negara-negara/tanah-tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur, dan membunuh/merompak/memperkosa umatnya sesuka hati seperti yang kita boleh lihat di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Mali, Pakistan, Selatan Thailand/Filipina dll. Ini termasuklah dengan puak Kristian Zionis sampai menyamar sebagai pejuang ‘jihad’ Islam untuk menghasut anak-anak muda Islam, untuk berbunuh sesama sendiri sekiranya berlainan mazhab dan doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni (sila lihat http://www.globalresearch.ca/malaysia-supported-un-general-assembly-resolution-on-syria/5336502 oleh Dr. Chandra Muzaffar).

    Bahkan saya mengesyaki yang serupa dengan percubaan penjajahan pengganas Sulu MNLF dari Filipina di Sabah, yang ia dihasut oleh puak Kristian Zionis, yang mungkin menyamar sebagai Islam. Kerana keganasan mereka yang begitu melampau memancung dan menyembelih polis-polis kita yang majoriti Islam/Melayu, sedangkan pengganas Sulu ini adalah kononnya Islam, maka saya syak MNLF telah dimasuki dan dihasuti pengganas Kristian Zionis (tajaan Barat-Zionis) yang menyamar sebagai orang Islam.

    Bahkan di Malaysia ini juga makin meningkat puak Kristian Zionis menyamar sebagi orang Islam, untuk menghasut anak muda Melayu/Bumiputera lain yang Islam termasuk dari PAS/PKR, untuk menyokong DAP/PKR dan, untuk DAP boleh BELIT UMNO dari dalam! Serta dihasut bukan Islam untuk benci Melayu/Islam!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)

    BalasPadam
  3. Itu lancau tarak potong..tarak pa punya..ptuihhhhh
    taik kalat penoh kat pala butuh pon depa bagi masuk masjid...

    BalasPadam
  4. Pokimak pumye PAS DAN PKR ..Isap itu tian chua pumyew tonek ..haktuiihh

    BalasPadam