SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 6 Julai 2012


PANAS BERAPI! NIK AZIZ AKAN BERLARI BOGEL KALAU ANWAR BERHENTI DARI POLITIK!


Semalam Anwar Al Juburi kata kalau dia tak dapat bentuk kerajaanpada PRU 13 ni dia akan sambung mengajar orang cara-cara nak meliwat, susulan dari itu Nicky Ajis membuat kenyataan seperti berikut:

"Hasrat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu bersara dari dunia politik sekiranya Pakatan Rakyat (PR) gagal menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) dibantah oleh pemimpin tertinggi Pas.

Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, beliau kurang bersetuju dengan hasrat Anwar tersebut yang mahu kembali menjadi pendidik kerana katanya perjuangan di medan politik itu juga adalah mengajar.

“Bezanya medan politik mengajar rakyat, medan akademik mengajar mahasiswa.

“Justeru, saya kurang bersetuju jika dengan hasrat beliau untuk bersara dan kembali mengajar. Berjuanglah di medan politik dan teruskan perjuangan mengajar rakyat!” katanya dipetik dari laman Facebooknya semalam. Berita penuh baca sini"

maka terbuktilah betapa pokemaknya Nicky Ajis ni, dia tahu Anwar adalah peliwat danb Penzina tapi dia tetap nak Anwar sebab dia tahu tanpa pegurik jubor ni, susah PAS nak kawal DAP! Kerana kuasa politik Nicky haram Ajis harami ni sanggup perkudakan si peliwat.

Inilah buktinya Nicky Ajis adalah POLITICIAN dan bukannya seorang Tok Guru macam ada sesetengah bebal yang panggil dia sebegitu! Khaiiik Ptuiih

1 ulasan:

  1. saya suka membaca tulisan anda...sememang sy penyokong BN forever ever! tapi kata-kata awk sungguh tidak berbudi...maaf ..cubalah guna ayat lebih sopan sebab bila bersopan kita akan lebih baik dr pembangkang! jgn sama mcm dorang..biar kita positif mereka negatif...itu lebih baik! dgn cara cmni kita akan sentiasa menang

    BalasPadam