SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 2 Julai 2012

WALAWEI! BERJUTA HADIR KE PERHIMPUNAN PAS KEDAH DI SERDANG, SELANGOR!

Inilah keadaan PAS kat Kedah yang sebenarnya, so aku nak bagitau si Ameno World yang tak apa jantinanya tu. Tak payahlah kau nak tuduh kata ini gambar superimpose la, ada tisu terbang la, maka video tu tak betul la sebab ini adalah kisah benar.

Begini kisahnya, satu Perjumpaan Pengundi PAS Kedah Luar Kawasan di Lembah Kelang Bersama Pimpinan PAS Kedah pada 30 Jun 2012 pada waktu petang di Stadium Tertutup MPSJ Serdang Jaya, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan. Aku dapat tahu yag hadir tak smapai pun 20 orang.

Antara yang hadir ialah Dato Sri Azizan dan Mahfuz Omar. Mlaang sekali, Majlis bodoh ni tidak mendapat sambutan ramai, penganjur jangkakan seramai 2000 orang akan hadir. Korang tau tak makanan ditempah mengikut jumlah tersebut tau. Last-last yang hadir tak sampai 250 pun, Kui kui kui.

Kerusi yang disediakan ditengah gelanggang sebanyak 900 jumlahnya, secara keseluruhan yang hadir 90% orang luar dari Serdang. Orang Serdang tak sampai 50 pun. Ini bukti PAS semakin tak disukai. Padan muka. Kah kah kah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan