SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 6 Mac 2013

WAJIB TONTON!! [Video] @TianChua PKR Yang Biadap Menyorok Dalam Pejabat


WAJIB TONTON!! [Video] @TianChua PKR Yang Biadap Menyorok Dalam Pejabat







Tanda jelas bahawa Parti Keadilan Rakyat hanyalah parti sampah yang seeloknya dibakar sepertimana gambar diatas. parti yang penuh dengan permainan politik jijik demi kerakusan mereka mendapat kuasa.




Syabas  diucapkan kepada peserta yang datang berhimpun secara aman menuntut agar Ahli parlimen Batu Tian Chua dari parti PKR untuk memohon maaf diatas kebiadapan beliau yang menghina anggota keselamatan yang terkorban di lahad Datu Sabah menentang penceroboh.

Apa yang di lihat disini tindakan yang dilakukan oleh NGO sepertimana didalam video diatas ini memberikan sedikit sebanyak pengajaran kepada ahli parlimen pembangkang agar jangan mempolitikkan isu keselamatan negara. Umum mengetahui Pakatan Pembangkang seringkali mengambil kesempatan diatas isu keselamatan dengan mempolitikkan nya walaupun dalam isu isu tersebut ada nyawa yang terkorban demi mempertahankan negara.




Tindakan Tian Chua PKR ini menghina dan mengatakan tragedi di Lahad Datu adalah satu sandiwara UMNO sememangnya harus dikecam oleh seluruh rakyat Malaysia. Mana mungkin satu sandiwara dilakukan oleh UMNO dengan menggadaikan nyawa pegawai dan anggota keselamatan yang berjuang atas bendera Malaysia.

Kita harus ingat pasukan Keselamatan negara yang terdiri daripada PDRM, ATM dan lain lain berjuang untuk negara dan bukannya mewakili lambang mana mana parti Politik. Barisan Nasional selaku pentadbir di Malaysia juga tidak mempunyai akses untuk memberikan arahan itu dan ini dalam melakonkan babak babak drama sepertimana yang difitnah oleh gerombolan parti pembangkang.

Keselamatan rakyat dan negara menjadi keutamaan kepada pasukan keselamatan dan adalah menjadi tanggungjawap kita untuk menyokong tindakan yang dilakukan pihak PDRM dan ATM dalam menumpaskan penceroboh di Lahad Datu Sabah ini.




Pesanan Gomo buat Tian Chua:

"Yang datang menyerang pejabat PKR Parlimen Batu hanya rakyat biasa, tunggu kepulangan pasukan VAT 69 dari Sabah nanti dan anda akan tahu Langit tinggi atau rendah. Jangan ingat apabila anda Tian Chua menjadi wakil rakyat maka anda boleh besar kepala kerana wang Gaji anda itu adalah duit rakyat Malaysia dan bukannya duit Mak Bapak lu"

Psssttt..... Tian Chua Lu apa pasal lari?? lu punya telur sudah kasi itik makan ka??.....Cakap besar!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Ehsan Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan