SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 30 Mac 2013

Lim Guan Eng & DAP GAGAL DI PENANG.. #SavePenang #TolakPR #PRU13 #GE13

PANAS TERIK!! Lim Guan Eng & DAP GAGAL DI PENANG..  #SavePenang #TolakPR #PRU13 #GE13



Setelah lima tahun DAP mentadbir Pulau Pinang, keadaan sosioekonomi di Pulau Pinang bertambah teruk. 

Ini berikutan dengan kesesakan lalulintas yang semakin kronik, pembangunan hartanah mewah yang mengabaikan keperluan rakyat berpendapatan rendah, serta keadaan ekonomi yang mengalami defisit yang berkali ganda sejak 2009. 





Ramai yang tertipu dan percaya LGE berjaya mengurangkan hutang negeri. Dalam masa yang sama ramai tidak tahu itu sebenarnya dibuat dengan bantuan Kerajaan Persekutuan yang perihatin terhadap negara Malaysia. 

Bayangkan, Pulau Pinang telah mengalami defisit selama 4 tahun berturut-turut di bawah DAP & Lim Guan Eng. Apakah kesan jangka panjang sekiranya perkara ini berlarutan lagi seandainya rakyat Pulau Pinang memberi mandat kepada mereka pada PRU13 ni? 


Itu pun masih ada hati nak mentadbir aset negara? Muflis! Muflis! Sekiranya rakyat masih memberi mandat kepada mereka tu!!! 

Pssstttt... AKjr: PRU13 = Tolak Pakatan Pembangkang = Penipu Rakyat! 

Pautan video :- 

1 ulasan:

  1. Biar apa pun keterangan dan bukti di berikan oleh sesiapa jua namun rakyat khusus nya orang cina tidak akan mempercayai bahawa Guan Eng telah gagal memerintah PP dengan baik dan betul. Ini adalah kerana kebijaksanaan Guan Eng bermain politik perkauman yang halus kepada orang cina agar bermusuh dengan orang melayu.Manakala dalam PR Guan Eng berlagak seolah2 dia merupakan pemimpin unutk berbilang kaum. Orang cina telah termakan gula2 politik Guan Eng. Orang cina PP telah ditipu oleh seorang cina dari luar PP. kelincikan Guan Eng bermain politik telah berjaya membawa diri nya menjadi KM PP dan akan terus kekal menjadi KM jika DAP berkuasa.

    BalasPadam