SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 21 Mac 2013

WAJIB BACA!! #LAHADDATU KENAPA PENGKHIANAT MUNCUL DISABAH?

WAJIB BACA!! #LAHADDATU KENAPA PENGKHIANAT MUNCUL DISABAH?



TENGOK VIDEO NIE... (klik) Kenapa biarkan gampang nie hadir ketika negara tengah bertarung sehingga ada wira kita yang gugur terkorban untuk memebri keamanan serta bebas dari pengganas yang menjadi sekutu boss gampang nie, penderhaka nie hadir untuk apa, tak cukup ker dia juga yang menghina pasukan keselamatan semasa bersih yang mahu undi POS dihapuskan, tidak kah ini menunjukan menidakkan hak seorang rakyat untuk mengundi terutama polis dan tentera.




Tidakkah dia menyusahkan Polis dan juga pemimpin yang terliba dalam bersih yang memukul anggota POLIS dan menterbalikan kereta Polis malah menghancurkan kenderaan tersebut? untuk apa dia hadir disana, ibarat hantar pengganas untuk selamatkan dari pengganas yang lain, halau jer dia, apa yang dia buat untuk memertabatkan kemanan negara? 

Apa kaitan yang dia kesana? Jawapan nya mudah... Balik nanti segala fitnah berkenaan Op Daulat tentu nya akan bermula, dan tentunya tunggulah bagaimana ATM dan PDRM bakal dijadikan mangsa sebagai bahan ceramah untuk dicaci maki serta di fitnah, jadi elok ler Orang Sabah halau jer pengkhianat nie balik! lu ingat takat serah poster macam nie dah boleh settle maki hamun serta fitnah lu sebelum ni? kahak ptuiii!!! haram jadah!!!

Sementara itu pagi tadi, ketika semua wartawan sibuk menyiapkan laporan mengenai insiden pencerobohan di sini, mereka dikejutkan dengan kehadiran manusia yang hampir menyerupai pengganas Sulu.

Beliau adalah Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat Rembau, Badrul Hisham Shaharin atau Chegubard muncul secara tiba-tiba mlepasi sekatan jalanraya bersama-sama tiga rakannya di pusat media Felda Sahabat. Dia yang yang mengatakan hadir atas kapasiti Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), menyerahkan poster sokongan terhadap perjuangan tentera dan polis dalam insiden di Kg. Tandou

Mungkin ini hanya gimik daripada parti PKR yang sudah tahu pemimpin mereka terlibat secara langsung sebagai dalang pencerobohan di Lahat Datu dan Semporna Sabah. Untuk mengalih pandangan Cikgu Bard dan pengikutnya yang pernah memaki hamun pasukan keselamatan datang kononnya menyokong.

Lantaklah lu sokong ke atau tidak dalang insiden pencerobohan ini perlu dibawa kemuka pengadilan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan