SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 25 Mac 2013

GEMPAR!! LIM KIT SIANG CINA biaDAP AKAN BERTANDING DI BAWAH LAMBANG PAS!!!

GEMPAR!! LIM KIT SIANG CINA biaDAP AKAN BERTANDING DI BAWAH LAMBANG PAS!!!



Besar kemungkinan DAP akan diisytiharkan sebagai sebuah pertubuhan tidak sah ekoran penipuan yang dilakukan oleh Lim Guan Eng dan kumpulannya, terutama setelah secara jelas, terang dan nyata parti tersebut menolak calon-calon pemimpin tertinggi dari kalangan orang Melayu.

Untuk mengelabui pemikiran rakyat, kononnya DAP adalah sebuah parti terbuka yang tidak berasaskan perkauman, Lim Guan Eng kemudiannya mengisytiharkan Zairil Khir Johari atau nama sebenarnya Christopher Howard sebagai 'anak Melayu' yang menang jawatan dalam kepimpinan utama DAP.

Hakikatnya, Zairil bukanlah anak Melayu dan dia juga bukanlah anak Allahyarham Tan Sri Khir Johari, sebaliknya anak tiri daripada perkahwinan pertama ibu Zairil dengan seorang lelaki Singapura.

Ada dua kemungkinan yang sedang dinantikan oleh para penyokong Pakatan Rakyat, khususnya PAS. Kalau DAP diputuskan sebagai pertubuhan haram sebelum PRU13, PAS akan mendapat tempias ekoran calon-calon DAP terpaksa menggunakan lambang parti dalam Pakatan Rakyat iaitu PAS dan PKR. Jarang benar calon-calon BEBAS akan menang dalam PRU terutama sekali di Semenanjung.

Untuk mendapatkan sokongan Melayu iaitu golongan pengundi paling ramai, calon-calon DAP perlu memilih untuk bertanding di bawah lambang PAS. Kalau menang, bermakna PAS akan menjadi parti terkuat mengalahkan PKR yang sedang bergelut untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim daripada didakwa dan dihukum mati kerana MELANCARKAN PERANG TERHADAP DYMM Yang Di-Pertuan Agong. Soal sama ada pemimpin-pemimpin DAP yang menang dalam PRU13 keluar dari PAS dan menubuhkan semula DAP, ia bukanlah sesuatu yang merungsingkan memandangkan PAS hanya perlu menjadi parti terbesar penguasaan kerusi Parlimen sebaik-baik sahaja keputusan PRU diumumkan.

Seandainya DAP diputuskan sebagai sebuah partubuhan yang tidak sah selepas PRU13 dilangsungkan, PAS juga akan mendapat tempias kerana sekali lagi PAS akan menjadi parti terkuat memandangkan PKR dilihat akan ruyup dan hancur lebur pada PRU kali ini. Bahkan ramai yang melihat ini adalah PRU terakhir yang menyaksikan PKR wujud.

PAS memerlukan undi Cina. Jadi, tidak hairanlah sekiranya para penyokong PAS bermunajat dan berharap sangat Lim Kit Siang dan anaknya, Lim Guan Eng, sekurang-kurangnya akan bertanding di bawah lambang PAS. Seandainya, kedua-dua beranak itu bertanding di bawah lambang PAS, secara tidak langsung, limpahan pengundi Cina akan turut memberikan undi kepada PAS.

Dengan cara itu, PAS boleh mendabik dada yang mereka telah berjaya mentarbiah Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng yang dilihat sangat tegar menentang Melayu-Bumiputera dan Islam sebelum ini!!!

Maka, berdoalah sekalian pecacai dan penjilat, perkara ini akan menjadi kenyataan dengan buat pertama kalinya, PAS menampilkan calon DAP di bawah lambang bulan purnama!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan