SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 24 Mac 2013

PANAS TERIK!! biaDAPig!! Singapura pula nak takluk Malaysia..

PANAS TERIK!! biaDAPig!! Singapura pula nak takluk Malaysia..




Memang KURANG AJAR!! Mereka sudah berani mencampuri urusan dalaman Malaysia kerana DISEBABKAN ada segelintir rakyat Negara ini yang telah menjadi PENGKHIANAT yg sanggup bersekongkol dengan DAJJAL2 yg ingin menghancurkan MALAYSIA..


Beberapa kereta dari Singapura telah menampal stiker provokasi pada kereta mereka. Dipercayai ini adalah dalang dan kerja-kerja dari pencacai-pencacai parti PAP yang membantu parti serpihan mereka di Malaysia iaitu DAP.

DAP anti Islam
Agama rasmi negara Malaysia ialah Islam
Warga Malaysia mesti tolak DAP, PKR dan PAS!!

2 ulasan:

  1. Kurang hajar....jika nampak kereta plat no. singapork yg ada sticker provokasi ini...mohon pihak Imigresen jgn benarkan manusia biadap ini memasukki negara kita...Bagi yg dah terlepas masuk Msia....pd sesiapa yg ternampak kenderaan berlogo kurang hajar ini...marilah pakat2 kita ber kurang hajar dgn mrk...kita pecahkan cermin & jahanamkan kenderaan mrk...Org main kasar pd kita beb...Ayuh semua..jgn bgi muka pd singapork ni.....

    BalasPadam
  2. Hah utuk org2 Melayu yang dok sokong DAP, bukalah mata di kepala dan mata di hati, mereka ada lebih daripada 50 kerusi parlimen di S'pork, sok kalau dia gabung, kompom DAP/PAP perintah Malaysia.Korang pandai2lah campurkan kerusi yg diorg menang. Tulah pasal nak cakap bahalul punya PAS marah tp memang BETUL2 BAHALUL Laah.

    BalasPadam