SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 31 Mac 2013

KASIHAN...!! Sampai Tua Ditipu Hidup-hidup oleh Pemimpin PAS


KASIHAN...!! Sampai Tua Ditipu Hidup-hidup oleh Pemimpin PAS..





Menurut sumber Pok Cik ni sentiasa membuat kononnya amal jariah setiap kali menjelangnya kedatangan Pilihanraya. Pok Cik ini bertekad akan menyokong Pas kerana Pemimpin Pas sering mengatakan kepadanya dalam ceramah bahawa Pas akan melaksanakan hukum Hudud.

Oleh itu itu dari Pok Cik ni muda sehinggalah Pok Cik ini tua Hukum Hudud tak pun nampak tetapi yang nampak jelas ialah Pas telah mengadaikan kalimah Allah kepada penganut Kristian, menyokong murtad, menyokong LGBT, menyokong perkahwinan sejenis dan semuanya demi undi.

Pok Cik teruk-teruk pasang bendera sedangkan pemimpinnya enak menikmati hidangan kambing panggang dan kek harijadi.




Begitulah bagaimana pemimpin Pas menipu penyokongnya bak kata bekas penganut Pas dari Kampung Pengkalan Gate bila depan cina DAP dan PKR. Pas akan berkata tidak akan melaksanakan hukum hudud kerana itu telah dipersetujui oleh pemimpin tertinggi Pas tetapi bila depan umat Islam kita akan membangun negara Islam dan seterusnya melaksanakan hukum hudud.

Kita lawan Pas bukan sebab nama dia Pas dan bukan sebab dia penuh dengan orang tua-tua tetapi kita lawan Pas sebab Pas menggadaikan Kalimah Allah kepada penganut Kristian, Kita Lawan Pas sebab Pas menyokong Pemimpin LGBT, Kita Lawan Pas sebab Pas menyokong pemimpin yang bersetuju perkahwinan sejenis. Ingatlah jika kita mati semasa lawan Pas mati kita adalah mati Syahid kerana kerana kita berlawan dengan parti yang hipokrit menegak hukum Allah....Lawan tetap Hentam

Pssssttt... AKjr: "CUKUP, CUKUP SUDAH.. CUKUP SAMPAI DISINI SAJA.." Bait Lagu ini Aku tujukan Khas kepada Pemimpin-pemimpin PAS Yang Bengong... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan