SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 21 Mac 2013

WAJIB TONTON!! [VIDEO] 4 KALI DITANYA TENTANG HOMOSEX & BISEKSUAL TAPI APAKAH JAWAPAN ANWAR IBRAHIM?

WAJIB TONTON!! [VIDEO] 4 KALI DITANYA TENTANG HOMOSEX & BISEKSUAL TAPI APAKAH JAWAPAN ANWAR IBRAHIM?




Jika anda ditanya satu soalan yang sangat mudah iaitu sama ada anda Homoseksual atau Biseksual, hanya 2 jawapan sahaja yang mahu kita dengar : Ya atau Tidak.

Tetapi berlainan dengan Anwar!
Temuramah di dalam video di bawah menyebabkan kita amat ragu dengan Anwar. Soalan yang sama terpaksa ditanya sebanyak 4 kali tetapi Anwar tidak menyawab Ya atau Tidak.

Sebaliknya, beliau putar belit menceritakan 'bulan dan bintang' dan masih tidak menjawab soalan pokok yang ditanyakan.

Kenapa begitu susah untuk Anwar mengaku Ya atau Tidak?

Sepatutnya, sebagai seorang Muslim dan berkedudukan tinggi di dalam politik, beliau sepatutnya menjawab TIDAK dan kemudiannya baru bercerita tentang apa sahaja yang beliau fikirkan. 

Tambahan pula, sidang temuramah itu adalah tempat yang terbaik untuk beliau menafikan sekeras-kerasnya penglibatan beliau dalam aktiviti songsang sebagai seorang penganut Islam. 

Keengganan beliau menjawab Ya atau Tidak itu mengundang curiga dan sudah pasti menimbulkan syak wasangka kepada beliau.

Anda lihat video menarik di bawah :



Video : 4 kali ditanya tetapi Anwar tidak menjawab Ya atau Tidak

Video : 4 kali ditanya tetapi Anwar tidak menjawab Ya atau Tidak

Malah, kenyataan beliau yang mendakwa pendakwaan terhadap beliau gagal menyabitkan beliau dengan aktiviti songsang padahal keputusan Mahkamah Tinggi sebelum ini menyatakan yang sebaliknya!

Lagi, lagi dan lagi DISINI

Psssttt... AKjr: TANYA SAMA ANWAR KENAPA LA KAU TENGIN SGT, NTI JAWAB ANWAR MEMANG PUN AKU TENGIN... KAH KAH KAH... KANTOI LAGI ABG NON...

3 ulasan:

  1. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    BalasPadam
  2. Mmgla..klu anu-ar..keluarla semua hadis korg..xpecaya lak korg..tp klu najib..altantuya..trus korg percaya membabi buta.kt akui hadith nabi..tp perlaksanaannya ttp sama..wlu d parti mana kt berada..jgn klu kes terkena kat parti korg sokong,korg tolak..tp klu kena pada parti yg korg xsokong..korg tolak lak hadith nie,kannn....

    BalasPadam
  3. memang buta hati puak-puak aljuburi ni.. asal kena pada batang hidung sendiri, segala hadis & fatwa depa keluar dan guna kan.. Cuma satu yang mungkin depa lupa.. kenapa pemimpin kamu tidak kembali pada ajaran islam apabila di katakan begitu begini.. Berani la bersumpah..!! Lawan d mahkamah jangan tangguh-tangguh kes. kenapa hanya saman media, kenapa tidak saman mangsa-mangsa yang terlibat?

    BalasPadam