SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 20 Mac 2013

PANAS TERIK!! [ #PRU13 ] PKR, PAS Perak terus bertelagah

PANAS TERIK!! [ #PRU13 ] PKR, PAS Perak terus bertelagah




BUKIT GANTANG  - Pergolakan dalam pakatan pembangkang Perak menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 terus memuncak selepas Parti Keadilan Rakyat (PKR) membantah tindakan Pas yang didakwa 'melanggar syarat' ketika mengumumkan calonnya bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Changkat Jering.

Pengerusi PKR negeri, Muhamad Nur Manuty menegaskan, tindakan Pas mengumumkan Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin bertanding di kerusi itu belum muktamad kerana Pas perlu menyerahkan kerusi lain sebagai ganti.




"Memang kita tidak bersetuju kerana Pas belum memberikan kerusi lain sebagai ganti. Dahulu, memang ada dengar Pas mahu beri kerusi DUN Belanja kepada PKR, tetapi sehingga kini tidak dengar apa-apa," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Pesuruhjaya Pas negeri, Abu Bakar Hussian dalam ceramah di Air Kuning, di sini malam tadi mengumumkan Mohammad Nizar akan bertanding di Changkat Jering.


Psssttttt... AKjr: KAH KAH KAH KAH.... Kome tgk la mcm mana la Puak2 ni nk mentadbir negeri dan negara kalo dh sesama sendiri pun bertelagah.. Langsung xde chemistry deme ni oiii... Yang Pasti PRU13 ni abg2, kakak2, adik2, mak bapak sama2 lah kita TOLAK mereka2 ni.. Pastikan Kita KEKALKAN BN menjadi kerajaan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan