SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 2 Mac 2013

WAJIB BACA!! KENAPA @NAJIBRAZAK BELUM UMUM PRU13?!

WAJIB BACA!! Kenapa @NajibRazak Belum Umum PRU13?!





Ramai pencacai duk push Najib bubar dun dan buat PRU13 dengan segera...seolah-olah mereka dah settel menyempurnakan JANJI dan MANIFESTO yang ditaburi oleh pemimpin PR, Tidak dinafikan ada jua yang belum tertunai dari pihak Barisan Nasional. Tapi cai-cai duk cabar Najib segerakan PRU13..

Lucu dan singkat kepala hotak mereka..Alih2 depa dah kecoh MANIFESTO BARU PR yang diceduk dari buku jingga..hehehe...Rafizi Lembu tu sendiri akui dia tak kaji penuh buku jingga semasa debat PTPTN dengan khairy Jamaludinn disitu menampakkan buku jingga itu sesuatu yang GAGAL dan masih lagi mahu didendangkan sebagai MANIFESTO??


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata pilihan raya umum ke-13 (PRU13) belum diumumkan kerana kerajaan mahu dasar transformasi negara benar-benar terbukti berjaya dan memberi manfaat sepenuhnya kepada rakyat.

Beliau berkata, idea yang kreatif, perancangan yang rapi dan pelaksanaan yang berkesan adalah sangat penting dalam usaha kerajaan untuk membela rakyat dan membangunkan negara.

"Sebab itulah saya tunggu sampai kita letih hendak buat PRU, kita tunggu kerana saya hendak buktikan bahawa dasar transformasi negara benar-benar boleh berjaya," katanya ketika melancarkan projek Perumahan Rakyat 1Malaysia (PR1MA) Seremban Sentral di sini, hari ini.

Justeru, Perdana Menteri mengingatkan rakyat supaya tidak menukar kerajaan sedia ada pada PRU13 nanti kerana kerajaan Barisan Nasional (BN) sahaja yang boleh memenuhi harapan rakyat.


Baca selanjutnya DISINI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan