SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 7 Mac 2013

PANAS TERIK!! "I Saman U" - Ugutan Anwar Ibrahim Keatas Wartawan & Rakyat Malaysia Dikecam Media Antarabangsa


PANAS TERIK!! "I Saman U" - Ugutan Anwar Ibrahim Keatas Wartawan & Rakyat Malaysia Dikecam Media Antarabangsa


"U Ulang Lagi, I Saman U

Sikit sikit saman, sikit sikit saman dan itulah Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan saman menyaman ini. Semalam beliau menyaman akhbar utusan dan Tv3 kerana dikatakan telah menfitnah beliau dalam isu pencerobohan di Sabah.

Pelik kerana yang melaporkan Anwar Ibrahim dalang pencerobohan adalah media Antarabangsa namun yang disaman Anwar Ibrahim adalah Utusan Malaysia dan TV3. Kenapa tidak saman akhbar Antarabangsa?



Anwar Ibrahim memang mempunyai kehebatan bercakap dan memutarbelitkan fakta. Itu kehebatan beliau yang Najib Razak tidak dapat tandingi malah Tun Mahathir pun bertahun tahun berjaya ditipu Anwar Ibrahim. Lihat sahaja didalam video diatas dan anda boleh lihat kehebatan beliau cuba menipu dan spin yang beliau tidak terlibat!

Jelas Anwar Ibrahim dalang dan ianya bukan sahaja dimedia Malaysia malah media Antarabangsa juga menyatakan dengan jelas Anwar Ibrahim dalang pencerobohan!!!

 Anwar Ibrahim dan pemimpin Penceroboh MNLF
Mengadakan rundingan agar Kaum Sulu di Sabah mengundi Pakatan
Dan Anwar Ibrahim menjanjikan Autonomi Sabah kepada MNLF
yang akan mentadbir Sabah.


Anwar Ibrahim sememangnya cukup Angkuh, Demi impian untuk menjadi Perdana Menteri Anwar Ibrahim sanggup menggadaikan Agama Bangsa dan juga Negara.

Sememangnya manusia yang semacam Anwar Ibahim ini perlu kita tolak agar Malaysia tidak dilanda musibat dek perbuatan si peliwat tegar Anwar Ibrahim ini. Jangan kerana kedudukan beliau waktu lalu sebagai Timbalan Perdana Menteri Anwar Ibrahim boleh besar kepala mengherdik para wartawan sesuka hati.

sampai hari ini masih lagi menunggu bila Anwar Ibrahim nak menyaman Datuk Eskay, Ummi Hafilda, Datuk Nallakarupan dan beberapa yang lain lagi. Kenapa tidak saman mereka yang menyatakan dengan jelas Anwar Ibrahim Pengkhianat, peliwat, Jual agama, Negara, Bangsa malah mengeluarkan video seksnya dengan China Doll? Kenapa Anwar Ibrahim tidak saman mereka itu semua? Kenapa???

Pssssttt... AKjr : "TANYA SAMA NUAR, APA SEBAB GOYANG... NANTI JAWAB NUAR SAYA LAH DALANG... 
"SAYA SUDAH BILANG, JANGAN ULANG-ULANG... KALAU ULANG-ULANG I SAMAN U ORANG..."

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


1 ulasan:

  1. salam perjuangan.
    harap dpt pautkn blog sy d ruangan cik..

    http://perakkayangan.blogspot.com/

    sy akan pautkn blog cik d ruangan sy. tq

    BalasPadam