SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 9 Mac 2013

WAJIB TONTON!! AKAR UMBI DAP PROTES JAWATANKUASA EKSEKUTIF PUSAT (CEC)


WAJIB TONTON!! AKAR UMBI DAP PROTES JAWATANKUASA EKSEKUTIF PUSAT (CEC)


 

Peringkat akar umbi dalam parti DAP menegaskan pendirian mereka untuk menginginkan pemilihan semula Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) dan menolak agenda tipu muslihat dalam parti itu. Menurut bekas Penolong Setiausaha Cawangan Taman Sri Sg Pelek, Wong Yu Liuh, peringkat akar umbi parti masih berasa tidak puas hati dengan kepimpinan tertinggi DAP berhubung pemilihan CEC yang disifatkan penuh dengan tipu muslihat. "Kami orang Cina bukan mengikut perasaan ketika mengundi tetapi memikirkan siapakah Perdana Menteri atau kerajaan yang betul-betul membangunkan negara dan rakyatnya," katanya.

AKjr: Memang berakal anak muda Cina ni apabila melihat dengan mata dan hati yang jitu dalam isu kemelut dalaman DAP yang sehingga waktu ini masih lagi belum selesai. Isunya adalah kerana pemilihan CEC yang telah jelas berlakunya penipuan UNDI dengan calon yang menang tetapi kalah sebaliknya calon yang kalah diangkat menjadi pemenang.

Sehingga waktu ini juga Lim Guan Eng yang dilaporkan perancang kepada PENIPUAN UNDI pada pemilihan CEC masih lagi berdiam diri dan cuba melupakan akan penipuan terancang tersebut walaupun telah didesak oleh banyak pihak untuk beliau mengadakan semula pemilihan tersebut.

Apakah kaum Cina yang menyokong DAP kini merasakan DAP BERSIH? BERSIH atau BULLSHIT?

Psssttt... Bila LIm Guan Eng nak letak jawatan? Takut hilang kuasa ke?


Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan