SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 15 Ogos 2012


GAMBAR PANAS NAJIB YANG AKAN MEMBUATKAN ANWAR JADI PONDAN!


Pasti itulah yang dikatakan oleh para penyokong Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Anwar Ibrahim pula tentu sekali akan menyatakan, dia lebih tawadduk dan lebih menghambakan diri tanpa mahu bermegah-megah dengan ibadat sepertimana dia disoal, mengapa dia tidak pernah ke Makkah sama ada untuk menunaikan Haji atau Umrah selama ini.

Anwar yang gila bergambar untuk menunjukkan bukti dia ada di mana-mana, tiba-tiba sahaja tidak mempunyai walau sekeping pun gambar di Makkah. Alasannya tidak mahu menunjuk-nunjuk tetapi twitternya pula bertalu-talu yang dia ada di Makkah kononnya...

Bab gambar, menunjuk-nunjuk... bab Twitter tak pula yer?

Jam 3:48 petang semalam, pasangan suami isteri yang sangat dibenci oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya telah melangkah keluar dari Masjidil Haram selepas selamat mengerjakan ibadah Umrah.

Najib dan Rosmah sedang berada di Arab Saudi untuk program OIC yang membincangkan tentang umat Islam di Myanmar yang sedang dizalimi oleh Kerajaan dan penduduk beragama Buddha. Dan setiap kali berada di Arab Saudi, pasangan suami isteri itu tidak pernah terlepas untuk mengerjakan ibadah ziarah.

Berbeza benar dengan Anwar Ibrahim, kan?

Sumber: 
Kickers

Tiada ulasan:

Catat Ulasan