SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 1 April 2013

#LAHADDATU Anwar Ibrahim KANTOI Berhubungan Melalui Twiiter Dengan Jacel Kiram Didedahkan

#LAHADDATU Anwar Ibrahim KANTOI Berhubungan Melalui Twitter Dengan Jacel Kiram Didedahkan 










Kantoi dan terus kantoi itulah ANWAR IBRAHIM.. Pengkhianat Besar dalam negara kita ini yang akan menghancurkan apa sahaja demi mencapai cita-citanya menjadi Perdana Menteri Pada PRU 13 ini nti..

Umum mengetahui Penceroboh Sulu masuk menyerang Sabah adalah atas jemputan Anwar Ibrahim dan segala wang perbelanjaan diaturkan oleh Anwar Ibrahim melalui orang kanannya Tian Chua bangsat. Semua itu dilaporkan oleh perisikkan kerajaan Filipina dan ianya tidak dapat disangkal oleh Anwar Ibrahim.

Puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III sudah mula bermain twitter. Boleh dianggap hebat kerana dalam tempoh 17 hari, beliau sudah mampu mengumpulkan 7,362 pengikut (followers).

Pengikut Jacel Kiram ini bukan hanya tertumpu di Filipina malah turut mengumpulkan sebilangan besar pengikut dari Malaysia.

Aneh ...

Apabila puteri kesayangan pengganas Jamalul Kiram III ini mula membuka twitternya sejak 13 Mac yang lalu, blog-blog pembangkang dilihat MERAIKAN dan MEMPROMOSIKAN Jacel Kiram seolah-olah beliau kini seorang SELEBRITI dan sudah menjadi sebahagian anggota keluarga Pakatan Rakyat.

Terbaru blog Gelombang Wangsa Maju mendedahkan pula hubungan intim Anwar Ibrahim dan anak Kiram kepala penceroboh  KLIK DISINI

Psssttt.. Mana si tua kutuk Anwar Ibrahim tu nak lari?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

3 ulasan:

  1. Salam..

    Blog tuan telah dipautkan..sila ke www.jeringdaily.com kalau tidak percaya..

    Terima kasih

    admin|Jering Daily

    BalasPadam
  2. Jahannam Anwar!!

    http://rojakpasembor.blogspot.com/2013/04/ayahanda-al-ehsan-akan-dibebaskan.html

    BalasPadam