SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 25 Oktober 2013

INFO @ AKjr : KENYATAAN AKHBAR KP UMNO IPOH BARAT @putra2388 TERHADAP @n_izzah

INFO @ AKjr : KENYATAAN AKHBAR KETUA PEMUDA UMNO IPOH BARAT @putra2388 TERHADAP @n_izzah




Pergerakan Pemuda UMNO Ipoh Barat menentang sekeras-kerasnya kenyataan Nurul Izzah yang secara terang terangan menyokong Gabungan NGO Hak Asasi Manusia (Comango) yang mendesak Kerajaan Malaysia menerima cadangan mereka membenarkan setiap warganegara bebas memilih agama termasuk hak utk Murtad (Keluar agama islam) LGBT dan sekali gus menghapuskan seksyen 377A kanun keseksaan yang berkaitan dengan jenayah liwat. Perkara ini akan merosakkan
Akhlak dan Moral umat islam lagi-lagi golongan muda yg masih mentah dan kecenderungan mereka mengikut budaya barat. Ini merupakan salah satu cara mereka untuk menggoyahkan Aqidah dan keharmonian umat Islam Malaysia.


Islam adalah agama rasmi Malaysia dan aktiviti LGBT ini bertentangan dengan ajaran Islam. Kita tidak mahu negara Malaysia dilaknati Allah swt. kerana menghalalkan LGBT. Malahan di zaman dahulu kaum Nabi Lut telah dilaknati kerana amalan tersebut dan kaumnya dibinasakan. 'Nauzubillah himinzalik'.
Saya mengharapkan agar pekara ini dapat dibendung dan pihak berwajib memberikan keutamaan keatas isu ini. Nurul izzah kononnya seorang pemimpin yang disanjungi oleh penyokong pakatan rakyat dan seorang beragama Islam tidak sepatutnya menyokong perkara ini.

Persoalan untuk Nurul Izzah:

Adakah beliau mengeluarkan kenyataan ini atas pendirian sendiri atau hanya ingin memuaskan hati pemimpin dan penyokong pakatan rakyat. Jika ianya atas pendirian sendiri, beliau harus meminta maaf secara terbuka kepada seluruh
rakyat Malaysia yang beragama Islam dan jika tidak saya harap beliau Musahabah diri dan kembali mengikut ajaran Islam yang sebenar berlandaskan AlQuran dan Hadis. Wallahhuallam.
Kami Pemuda UMNO akan terus mempertahankan Perlembangaan Negara, Agama Islam, Bangsa Melayu dan Negara Malaysia yg tercinta. Ingat Agama Rasmi Malaysia mengikut perlembagaan adalah Agama Islam.


Sekian.

*Kenyataan Akhbar Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Ipoh barat merangkap Exco Pemuda UMNO Malaysia. Syamsul Baharin Putra Ahmad Shibi Terhadap kenyataan Nurul Izzah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan