SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 15 April 2013

PANAS TERIK!! TERKINI ! DR ASRI SOKONG AKSI TERLAMPAU STOPA ALI??

PANAS TERIK!! TERKINI ! DR MAZA SOKONG AKSI TERLAMPAU STOPA ALI??




Nampaknya, bukan setakat pemimpin Pas je yang tak percaya Stopa Ali mengentot dengan sorang pompuan di bilik hotel.., bekas mufti Perlis yang gila glamer ni pun nak tumpang sekaki jugak beb..

Sepatutnya, Asri nasihatkan Stopa supaya menjelaskan keadaan sebenar tentang penyebaran video aksi terlampau tu.., bukannya merapu meraban tak tentu hala..

Sebagai sorang bekas mufti negeri, lagi bagus kalau Asri komen tentang isu ni dari sudut agama.. Tak payah la Asri nak cuba berpolitik untuk cari publisiti murahan macam ni..

Lagipun, Asri bukannya ahlul politik untuk menentukan sapa yang betul atau salah dalam isu video Stopa tu beb.. 

So.., rasanya Asri lagi baik diam dari keluarkan statement yang tak ada faedah macam dalam twitter dia tu..

Bukankah diam tu lagi baik daripada buat kenyataan merapu sampai memalukan diri sendiri.. Betul tak?

6 ulasan:

  1. Betul tu Ustaz Asri.....Bagaimana dgn org yg dok pumping atas katil tu?

    BalasPadam
  2. Sy setuju 100% dgn kenyataan Ustaz Asri... :)

    Allah Subhanahu Wata'ala berfirman dalam ayat 19, Surah An Nuur tafsirnya:

    "Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebahnya tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan ingatlah Allah mengetahui segala perkara sedang kamu tidak mengetahui yang demikian."

    BalasPadam
  3. Rasan6ya allah akan timpakan bala kepada negara yang pemimpinnya atau ularmaknya menghalalkan zina...atau penzina atau peliwat..

    BalasPadam
  4. larangan mengintip dan menyebarkan aib orang memang dilarang agama. lihat alQuran al-Hujurat ayat 12. hadis dan ulamak dah clear pasal ni lama dah. lihat ihya ulum addin oleh imam ghazali tentang Hisbah.

    BalasPadam
  5. http://azmykelanajaya.blogspot.com/2013/04/pru13-foto-najib-serah-watikah-di.html

    Sememangnya inilah perangai turun temurun Umnongok yang takkan berubah ... jelas dan nyata tangisan, laungan, bacaan puisi dan nyanyian lagu Warisan semasa PAU tempoh hari adalah hipokrit abad ini semata-2 kerana ianya tidak mampu mengubah sikap dengki, tak puas hati dan keasabiyyahan bahagian serta cawangan ahli-2 Umngok yang dah lama bernanah, berkudis serta berbau seperti lubang jamban tandas awam tak pernah flush ...

    Mr Lakemba

    BalasPadam
  6. Dgn cara Asri bercakap menunjukkan itulah sikap ularmak duniawi ataupun videonya pun dok ade cuma tak disebarkan ja. Sekian

    BalasPadam