SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 20 Jun 2012

PAS ITU JAHIL DAN JAHIL ITU PAS! APASAL PAS BEBAL SANGAT EK?

Itu la Sabu, jilat lagi sampai bendera Perak pun tak tau dah terbalik!
PAS sebenarnya patut berBANGGA memPUNYAi RAMAI golongan PROFESIONAL yang berTARAF PhD menyertai PARTI ini kerana TAKUT tak dapat masuk SYURGA.. Namun demikian, penyertaan RAMAI golongan PROFESIONAL di dalam PAS ternyata sia-sia kerana PAS langsung TIDAK mengHARGAi DISIPLIN ILMU mereka.. Golongan PROFESIONAL ini umpama LAMPIN pakai BUANG - hanya untuk TUNJUKkan 'CARMOUFLAGE' yang PAS KONONnya diTERIMA oleh golongan seperti mereka.. Ini memBUKTIkan bahawa PAS bukanlah PARTI yang mengHARGAi ILMU pengetahuan dan seLAYAKnya PARTI ini diANGGOTAi oleh golongan yang DUNGU lagi JAHILIYYAH!

Untuk memBUKTIkan bahawa PAS menJADIkan golongan PROFESIONAL ini umpama LAMPIN pakai BUANG, anda patut LIHAT sendiri HIERARKI kePIMPINan PAS ketika ini.. TIDAKkah ini BUKTI betapa DUNGUnya mereka ini memilih PEMIMPIN?

PRESIDEN PAS (MP MARANG, ADUN Rhu Rendang) - LULUSAN Universiti Islam Madinah, KONTROVERSI Amanat HAJI HADInya yang telah menumpahkan DARAH sesama umat ISLAM..

TIMB. PRESIDEN PAS - LULUSAN bilik 121 HOTEL Perdana?

NAIB PRESIDEN PAS (MP Pokok Sena) - ADA ke sijil SPM?

NAIB PRESIDEN PAS (MP Kubang Kerian) - Bsc Human Development, diKAITkan dalam SKANDAL dengan wanita? ->KLIK<-

NAIB PRESIDEN PAS (ADUN Salor) - Bachelor Economics UM, diKAITkan dengan SKANDAL Dinar EMAS Kelantan.. ->KLIK<-

NAMPAK tak selain PRESIDEN PAS, kesemua PEMIMPIN yang di BAWAHnya ADA yang TIDAK berPELAJARan, penuh dengan SKANDAL dan ada yang diSYAKki tahap SKANDALnya hampir menyamai SKANDAL 'WATERGATE' PRESIDEN Richard NIXON di US pada 30 TAHUN dulu?

Dalam KONTEKS ini, TIDAK ada APA pun yang boleh diBANGGAkan dalam HIERARKI kePIMPINan PAS.. Ini jugak sekaligus memBUKTIkan bahawa golongan PROFESIONAL dan berpenDIDIKan TINGGI sama sekali TIDAK akan diTERIMA dalam HIERARKI kePIMPINan PARTI ini.. LUPAkah anda bahawa MANTAN EXCO Selangor yang diPECAT iaitu Datuk Hassan ALI meRUPAkan TOKOH yang ada PhD? Atas keSALAHan apa dia diPECAT daripada PAS? Dia kena cekup berKHALWAT ke? Dia ada SKANDAL ke? Atau hanya kerana dia menJALANkan TUGAS memBASMI gejala MURTAD yang diDALANGi oleh DAP La'anatullah dan PKR di Selangor?

Seorang lagi yang kita PERCAYA bakal menerima NASIB seperti Datuk Hassan ALI ialah PAKAR NUKLEAR PAS iaitu Dr. Che ROSLI Che Mat.. Kalau pun Dr. Che ROSLI ini TIDAK diBUANG, dia pasti TIDAK akan diCALONkan semula untuk PRU-13.. KeSALAHan dia? Hanya kerana dia menDEDAHkan FAKTA-FAKTA SAINTIFIK yang menyokong projek LYNAS dan menDEDAHkan pemBOHONGan PIHAK yang menentang pemBINAan KILANGnya di Gebeng, Pahang.. ->KLIK<-

APAkah keWAJARan untuk mengatakan dia pun bakal diKENAkan TINDAKan? Ini kerana LYNAS meRUPAkan PROJEK yang bakal mengGUGAT pengeluaran bahan 'RARE Earth' yang sebelum ini diMONOPOLI oleh NEGARA asal para 'Ah-BENG' peMAKAN BABI dan para PELAKU MAKSIAT yang berSELINDUNG di sebalik DAP La'anatullah dan PKR!

Seperti jugak Datuk Hassan ALI, sudah tentu PAS akan 'MENYEMBELIH' ahli-ahlinya sendiri yang mengENGKARi keMAHUan DAP La'anatullah dan para PELAKU MAKSIAT dalam PKR! Jadik, di manakah RELEVANnya untuk golongan PROFESIONAL Melayu/ISLAM berANGGAPan mereka akan di'SYURGA'kan jika menyertai PAS sedangkan di DUNIA ini pun mereka bakal di'KORBAN'kan atas sebab-sebab yang kita SEBUT tadi? Begitu jugak dengan golongan ARTIS yang mungkin mahukan keHIDUPan mereka KONONnya di'REDHA'i dengan menyokong PAS.. HE!HE!HE!


Macam mana keHIDUPan nak diREDHAi oleh Allah SWT kalau sebelum masuk PAS mereka adalah manusia KATEGORI macam ini? ->KLIK<-

Jadik? Jalan MUDAH untuk para ARTIS sebegini menDAPAT keREDHAan ILAHI atau masuk SYURGA hanya dengan mengeCOP diri sendiri sebagai penyokong PAS? HE!HE!HE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan