SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 25 Jun 2012

BNYV Hasilkan Jentera Tambahan Buat Barisan Nasional

 






Syabas buat Pemuda Barisan Nasional yang makin hari semakin baik gerak kerja yang dilakukan oleh mereka ini. Banyak program yang membina dibuat bagi menarik anak anak muda menyokong Barisan Nasional dalam menghadapi PRU 13 yang akan datang dan seterusnya.


Semalam Program BNYV telah berjaya menarik anak anak muda secara sukarela bersama dengan kepimpinan BN dan Gomo sendiri difahamkan bahawa ribuan anak muda yang ingin menyertai BNYV yang dianjurkan.

Hebat sekali apa yang diakukan oleh Pemuda BN, berbeza dengan pendekatan yang dilakukan oleh pembangkang yang mana mengajak anak muda untuk berdemo dijalanan dan melakukan pekara yang tidak bermoral seperti memukul pihak Polis, merosakkan harta awam dan sebagainya.

Pembangkang Takda Otak

Itulah perbezaan ketara diantara Barisan Nasional dan pembangkang dalam membawa hala tuju negara keperingkat yang lebih jauh. Berotak dan semestinya berwawasan dalam memastikan anak anak muda terus berjaya dalam kepimpinan negara.


Semoga Pemuda Barisan Nasional dapat melakukan lebih banyak aktiviti sebegini dalam memastikan PRU 13 nanti seluruh anak muda menyokong kita Barisan Nasional.


Psssttt... Pemuda BN tak ajar cara nak terbalikkan kereta Polis.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan