SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 25 Jun 2012

PANAS BERAPI! NIZAR LAKNATULLAH CUBA FITNAH DR ZAMBRY DALAM TWITTER!

Setelah pembohongan demi pembohongan yang dilakukan Mantan Menteri Besar Perak yang masih lagi meroyan dengan kekalahan Pakatan Rakyat di Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin kini dilihat tidak habis-habis mempertikaikan setiap tindakan yang dilakukan Menteri Besar Perak yang sah, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

Nizar Jamaluddin yang semakin hari semakin nyanyuk dan kurang akal itu hari ini sekali lagi cuba membuat fitnah ke atas Dr Zambry melalui kenyataan dalam Twitter nya pagi tadi.

“TLDM diperalatkan dan dihina oleh Zambry Kadir dgn mengadakan senamrobik &bagi goodies, ceramah politik pagi ni! UBAH!”

Dalam pada itu, Zambry ketika mengulas mengenai tindakan Nizar itu menganggap kenyataan berbaur fitnah seperti itu adalah satu tindakan normal bagi pemimpin Pas itu.

Walaupun Nizar merupakan salah seorang pemimpin tertinggi Pas Perak, namun seperti biasa setiap tutur katanya tidak sedikit pun menggambarkan beliau adalah seorang yang benar-benar mengamalkan sikap seorang muslim.

Jika tidak, sudah pasti Nizar tahu bagaimana untuk menjaga ada patah lagi setiap pertuturan dan kenyataan yang dikeluarkan itu.

Menurut Zambry lagi, berikutan sikap Nizar yang sering kali lepas mulut maka sememangnya wajar untuk kebanyakkan rakyat mula menggelarkan beliau sebagai pembohong bersiri.

“Nizar ni biasalah dia… dia kan kaki pembohong bersiri, bila saya turun balik ke kawasan saya dan berjumpa rakyat… saya tidak seperti dia yang mulut laser dan tidak tahu menjaga mulut langsung.

“Inilah sikap Nizar, cakap berbohong sepanjang masa… saya datang berjumpa dengan rakyat, tambahan lagi dalam kawasan pengkalan TLDM… saya tidak akan meluahkan kenyataan-kenyataan yang berbaur politik dan sebagainya kerana kita tahu peraturannya bukan seperti dia.

“Nizar kalau bercakap kire ikut sedap mulut dia saja… apa dia nak cakap ikut sedap saja dia nak belasah orang ke ape ke… dia nak tweet nak hantar mesej dan sebagainya ke semua dia tak fikir sebelum buat.

Tambah Zambry lagi, apa sahaja yang Nizar luahkan tidak kiralah melalui saluran mana hampir kesemuanya bertujuan untuk member imej buruk sama ada kepada beliau mahupun BN.

Terlalu banyak pembohongan yang Nizar lakukan sehinggakan rakyat semakin muak dan jelik dengan pemimpin meroyan itu.

Sumber: Perak Today

Tiada ulasan:

Catat Ulasan