SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 28 September 2012

JOM BOIKOT OLDTOWN WHITE COFFE! PEMILIKNYA HINA ISLAM!


JOM BOIKOT OLDTOWN WHITE COFFE! PEMILIKNYA HINA ISLAM!


Berita yang baru aku dapat malam tadi secara tak sengaja kawan seorang ini bercerita pasal kawan dia dan beberapa pekerja Old Town menghantar surat berhenti kerja kerana tindakan Ngeh Koo Ham yang menghina Islam baru-baru ini.

Terkejut juga aku bila dapat tahu sebab setahu aku anak-anak muda Melayu Islam yang kerja kat kedai kopi Cina tu selalu buat tak kisah atau buat bodoh je sebab tak menjejaskan mereka langsung.

Tapi ni lain pula jadinya. Seperti sudah tersedar dari lena yang panjang tentang rasisnya seorang pemimpin DAP.

Apa-apa pun tahniah kepada yang sudah berhenti kerja dari kedai kopi Cina yang memang tidak halal tu. Kepada yang belum berhenti bila lagi?

Banyak lagi kedai kopi yang korang boleh kerja beb. Cina rasis tu bukanlah yang menentukan rezeki korang. 


SUMBER

AKjr: Aku nak mintak tolong la kepada semua umat Islam/Melayu di Malaysia ni, kalau korang tengah kerja kat Oldtown Racist tu, maka wajiblah korang kena cari kerja lain. Bayangkan korang ambik gaji dari tauke korang yang menghina Islam.

Kepada sesiapa yang suka ke OldTown Racist ni, wahai umat Melayu Islam, ingatlah setiap sen korang bagi kat Koptiam racist dan takde sijil Halal tu, maka setiap itulah kamu menyokong penghinaan Islam! Benda ni jangan bawak main. Nak mintak jasa baik semua sahabat supaya sebarkan kempen ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan