SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 24 September 2012

FUYOH! ANWAR IBRAHIM DAH BELI JET PERIBADI! MESTI BACA

FUYOH! ANWAR IBRAHIM DAH BELI JET PERIBADI! MESTI BACA

HAHAHA Mula2 naik bas jer, skrg dh naik jet peribadi pulok.. hebat anwar!!

Rupa-rupanya apabila kedahan69ers.com dan beberapa blog yang lain menyiarkan tentang kehebatan Super Jet N99088 yang dinaiki dan digunakan oleh Anwar Ibrahim ketika ke Labuan, para pecacai Anwar Ibrahim cuba menterbalikkan hakikat tersebut. Mereka masih cuba untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim yang cukup terkenal dengan gelagat mewahnya, menaiki Air Asia, MAS dan penerbangan awam yang lain. (BACA BLOG PECACAI ANWAR IBRAHIM DI SINI)

Dan yang paling melawakkan ialah apabila mereka cuba juga menyalahkan blogger UMNO dengan menyatakan itu semua fitnah semata-mata!

Malangnya, sama ada mereka sedar atau tidak, gambar-gambar dan maklumat tentang jet mewah yang digunakan oleh Anwar Ibrahim dan turut dinaiki oleh pimpinan besar PKR ketika ke Labuan, datangnya daripada TIAN CHUA, salah seorang pembesar PKR dan konco rapat Anwar Ibrahim sendiri.

Tian Chua yang suatu ketika dahulu mengaku bahawa dia telah mengubahsuai gambar dan memasukkan gambar Perdana Menteri, Najib Abdul Razak dalam usaha menfitnah Najib terlibat pembunuhan model Mongolia itu, merupakan orang yang bertanggungjawab menyebarkan gambar jet peribadi super mewah itu. Tian Chua jugalah yang memberikan dan menyalurkan maklumat perjalanan menggunakan TWITTER dan INSTAGRAM bagi menunjukkan kehebatan Anwar Ibrahim dan gerombolannya berkempen di Labuan, Sabah dan Sarawak.

Mengapa pula dalam hal ini, orang lain yang dipersalahkan, sedangkan yang mengeluarkan maklumat berkenaan adalah TIAN CHUA?

Takkan nak dikatakan Tian Chua sebagai BARUA UMNO, TALIBARUT UMNO dan TROJAN HORSE UMNO pulak kut?

Dan kalau Anwar Ibrahim sendiri mengesahkan memang dia menggunakan jet tersebut yang kononnya diberi pinjam oleh kawan kepadanya, pecacai Anwar Ibrahim nak berputar belit yang macam mana lagi?
AKjr: Selama ini Anwar dok kata pemimpin UMNO membazir, diikuti pulak dengan pencacai kunyit ANwar yang takde jantina serta jantan ngaku pompuan semua marah dengan pembaziran UMNO, la ni aku nak tanya, dari mana Anwar dapat duit untuk pakai jet peribadi ni? 

Oh ya, aku petik dari kedahan69ers.com..cer cite sikit wahai Pakatan punya pencacai?

Psssst.. AKjr nk tanya agak2 berapa ringgit anuwar beli jet ni ye?? kah kah kah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan