SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Selasa, 9 April 2013

PANAS TERIK!! DAP hantar samseng serang bilik GERAKAN BN Melaka semalam! #PRU13 #TOLAKPR

PANAS TERIK!! DAP hantar samseng serang bilik GERAKAN BN Melaka semalam! #PRU13 #TOLAKPR


 



Klik untuk baca


Semalam, berlaku sedikit kekecohan di DUN Air Molek, Melaka hanya kerana sebuah van dan pemandunya yang tegar dan taksub. Gara-gara tidak tahu menghormati orang lain dan mementingkan diri sendiri, beliau dengan secara pengecut telah meminta pertolongan daripada balaci samseng parti kafir untuk menyerang bilik Gerakan BN di situ.

Kalau kita lihat bukti gambar di atas, van Melayu yang membawa bendera gergasi DAP itu memang sengaja diletakkan di tengah-tengah jalan dan menganggu lalu lintas awam. Nampak gaya memang sengaja mahu cari gaduh.

Memang hebat tarbiah DAP. Jika dahulu, Melayu akan mati mempertahankan saudara Islamnya, tetapi kini mereka sanggup berkejar untuk mencari apa jua sebab bagi menumpahkan darah saudara seakidah mereka sendiri. DAP tidak perlu lagi bawa parang dan senapang untuk menyembelih orang Melayu. Melayu dalam Pakatan itu sendiri sedia syahid demi Khalifah LGE dan konco-konco musuh Islamnya!

Seronok tidak anda melihat perpecahan bangsa kita sudah sampai ke tahap begini? Tolak pakatan haram, Islam selamat! Kredit kepada AloqLaloq 
 



1 ulasan: