SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Selasa, 16 April 2013

PANAS TERIK!! TERKINI ! PENYANYI AISHAH MENGAKU HAMPIR DIRAKAM KETIKA MANDI BOGEL.

PANAS TERIK!! TERKINI ! PENYANYI AISYAH MENGAKU HAMPIR DIRAKAM KETIKA MANDI BOGEL..




Penyanyi Aishah atau nama penuhnya Wan Aishah Wan Ariffin mendakwa beliau hampir menjadi mangsa perbuatan jahat musuh politik PAS apabila rumahnya ditebuk atapnya untuk dipasang kamera.

Namun nasib menyebelahinya dengan cara ia disedari lebih awal apabila atas rumahnya bocor apabila ditimpa hujan.

Ekoran itu, beliau menyedari bumbung bahagian bilik tidurnya dikorek dipercayai untuk memasang kamera CCTV.

“Syukur alhamdulillah, Allah memelihara kita, Allah sentiasa bersama kita, begitu juga dalam kes Datuk Mustapha Ali, insyaallah, Allah akan memberi petunjuknya nanti,”ujar Aishah.

Beliau berkata demikian ketika mengulas kejadian penyebaran video tidak bermoral Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapha Ali, yang kini menjadi bulan hangat di seluruh negara semalam.

Sebelum itu beliau menyampaikan ceramah di Dun Tawang, Bachok dekat sini bersama Adunnya, Ustaz Hassan Mahmod.

Bagi Aishah, sesiapa sahaja yang berada bersama PAS termasuk Pakatan Rakyat akan menjadi mangsa politik kotor pihak lawan sebagai modal akhir untuk mempertahankan hayat.

Artis yang juga calon PAS Jempol Negeri Sembilan itu berkata, ianya dijangka ‘bom’ hayat untuk menyelamatkan parti pemerintah sebelum ini untuk berhadapan dengan pihak lawan yang semakin mendapat sokongan rakyat.

Tambahnya, sedangkan tindakan begitu juga akan menjadi senjata ‘makan diri’ kerana akhirnya akan terpalit terkena diri.

Beliau yakin rakyat tidak akan menelan fitnah itu mentah-mentah kerana mereka telah sedar dan cerdik untuk terus bermimpi dengan permainan fitnah.

Jelasnya, mentaliti rakyat Malaysia bukan lagi di zaman dunia ketiga, mereka sekarang berpendidikan tinggi, paling besar pendidikan agama.

“Pihak lawan tidak perlu buat sesuatu perkara yang cukup jijik sekiranya sedar mereka adalah sebuah parti yang baik serta mampu membela rakyat.

“Tidak perlu takut, sebaiknya dedahkan apa yang ingin kita buat dan kejayaannya juga, bukan berterusan menekan pihak lawan dengan fitnah yang mengaibkan, kerana keaiban itu akan menikam diri kita juga,”ujarnya.

4 ulasan:

  1. HAHHAHHAA SAPE LA NAK TGK GUNI BERAS...BUANG BIL LETRIK NGAN INTERNET JE...

    BalasPadam
  2. Kalau lah Umno nak siar gambar org mandi bogel kepada rakyat itu seperti sendiri nak cari kalah. Apa yang dapat..Fikir fikir la dulu sebelum buat tuduhan...

    BalasPadam
  3. tayang "janji manismu" dalam keadaan bogel? dah hilang akalkah umno? baik pegi gudang beras, ambik gambar beras dalam guni dan upload kt blog, lagi org suka tengok. serius beb!!!!

    BalasPadam
  4. badan dah macam keling bunting lagi cakap orang nak ambil gambar..gila ke apa dia ni..ceh ceh ceh...kes Tapar pun dia nak back up konon2 fitnah...klu betul fitnah kenapa Tapar x report polis???paling x pun kenapa Tapar x buat sumpah laknat?????hadoiiiii makin lama makin ramai rupanya pengikut Parti Angkat Spender ni yg dah GILA....

    BalasPadam