SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Rabu, 24 April 2013

PANAS TERIK!! FAKTA #PRU13 Artis Kacak @ZizanNin sokong BN.. #Vote4BN #GE13 #TolakPR

PANAS TERIK!! FAKTA #PRU13 Artis Kacak @ZizanNin sokong BN.. #Vote4BN #GE13 #TolakPR




Anda tentunya kenal JEJAKA HENSEM di atas bukan? Ya, tidak lain tidak bukan, pelakon terkenal kesayangan kita semua, Zizan Nin. Anda semua tahu apa yang artis HENSEM macam Zizan ini buat ketika kita semua sibuk berkempen PRU ini?




Terharu sungguh kami apabila melihat artis yang sibuk macam Zizan Nin ini pun masih boleh mencari ruang untuk berkempen bagi memastikan BN menang PRU-13. Siap tukar logo profil lagi dengan logo BN.

Walaupun beliau tidak mendapat satu sen pun daripada jentera kempen BN, namun kami pasti apa yang beliau lakukan ini adalah ikhlas sebagai tanda syukur dan terima kasih di atas segala nikmat dan usaha yang BN berikan kepada rakyat selama ini. Bukan macam blogger MACAI pakatan haram, sebulan kurang-kurang kena bayar RM 3,000 seorang untuk tabur fitnah!

Sayang sekali, lakonan hebatnya sebagai Tun Dr. Ismail dalam filem Tanda Putera tidak dapat ditonton secara umum oleh rakyat Malaysia gara-gara hasutan perkauman DAP. Jom kita pastikan BN menang besar PRU ini untuk pastikan pengaruh pakatan haram ini semua dapat kita lenyapkan!

2 ulasan:

  1. SALAM, MOHON TAMBAHKAN BLOG DATO' DZULKIFLI ADUN LINTANG DI BLOG INI... MOHON PICKUP PERKEMBANGAN DATO' DI BLOG INI... TERIMA KASIH
    http://dzulkifliharunlintang.blogspot.com/

    BalasPadam