SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Isnin, 8 April 2013

PANAS TERIK!! Lagi pemimpin PKR kantoi skandal SEKS! #PRU13

PANAS TERIK!! Lagi pemimpin PKR kantoi skandal SEKS! #PRU13


 



"Dari Perlis, sampailah ke Sabah, kita buat skandal....

Negara hancur, rakyat rosak,

Kita sudah LIBERAL!"

Rasanya itulah lirik lagu yang paling sesuai untuk kita gambarkan PKR kini. Seorang demi seorang didedahkan skandal seksnya. Daripada pemimpin tertinggi, sampailah ke pemimpin negeri, baik lelaki, mahu pun perempuan, semuanya ada skandal seks. Apa, semua pemimpin PKR ini gila seks kah?!!







Namun, kes yang paling cikai adalah kes di bawah ini. Orang lain sekurang-kurangnya ada pasangan untuk bersedap-sedapan, tetapi yang seorang ini terpaksa "menyelesaikan urusan" secara berseorangan di hadapan skrin komputer. Sudahlah begitu, siap kena pecat lagi. Memang jenis harapkan misai sahaja lebat dan hebat, tetapi sebenarnya tiada apa pun!



Kami tidak mahu mengulas dengan lebih lanjut lagi. Jikalau anda mengaku anda pengundi yang bijak, anda tentu tahu mana yang baik dan buruk untuk masa depan negara bukan? Kalau masyarakat Barat yang begitu bebas pandangan seksual mereka pun menolak pemimpin yang dicalit skandal ini, sepatutnya kita lebih baik lagi. Fikir-fikirkanlah sebelum memangkah kertas undi nanti.


Psssttt... Mesti akan ada MACAI yang komen kata ini semua fitnah belaka!! KAHKAHKAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan