SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 12 April 2013

GEMPAR!!!! #PRU13 DATO DR HARUN DIN ISYTIHAR KELUAR PAS!!! #TOLAKPR #TOLAKPAS

GEMPAR!!!! #PRU13 DATO DR HARUN DIN ISYTIHAR KELUAR PAS??? #TOLAKPR #TOLAKPAS



Pengumuman Tergempar : "Tuan Guru Dato Dr Haron Din mengisyihar untuk keluar dari Pas berkuatkuasa hari ini. Menurutnya perjuangan Pas sudah jauh menyimpang, tidak releven serta melanggar etika dan tata sulila Islam. Sehubungan dengan itu Markas Pas seluruh Negara akan dibukarkan.

Tuan Guru Dr Harun Din juga menyeru agar semua Penyokong Pas agar kembali pada Islam dan menyokong kerajaan di bawah Pimpinan YAB Perdana Menteri"

Nota : Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. Pas ibarat tong sampah dipenuhi najis. Perjuangan Dr Haron Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. Kembalilah sebelum terlewat!

Begitulah sumber yang diperolehi oleh AKjr... Mungkin ada kebenarannya, apabila SU Agong Pas sendiri sudah membelakangkan Islam dan menjadi duri dalam daging kepada Pas.. Pas hari ini bukan macam Pas dulu, ia telah terpesong dek kerana berkawan dengan Dapig dan pkr..



8 ulasan:

  1. pas sejak berkiblatkan dap dan pkr.. pas semakin songsang

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha... luculah. Berita darimanalah kau ambik ni

      Padam
  2. Nuar Bapok gangbshit berjaya sonsangkan org Pas. Walawei! Yehaa. Yabedabedoll Nuar suka dapat tale Chinadoll penyokongnya jadi Bendul je la.. APTB!

    BalasPadam
  3. Astaghafirullahalazim...kuat betul tabur fitnah...bile masa dato' ni kuar pas?nak jd ape lh korang ni. mmg korang yg duduk dlm umno ni..golongan2 yg x ngaji tinggi. spm pun x lepas kot. ranai org2 umno yg mcm ni..makcik..pakcik felda...golongan cerdik pandai x pandang lh korang ni...golongan yg sekolah x habis..ngaji x khatam.. Kahh...kah....sbb tu pilih umno dgn bn...

    BalasPadam
  4. Kamu ni cerdik benor ke smpi nk mengata makcik pakcik felda tu?.. dh tinggi sangat ke sekolahnya smpi boleh mengata kt org?

    BalasPadam
  5. Astaghfirullahalazim....sekarang ni dah tak boleh nak bezakkan fitnah dan kebenaran...takperlu kata sampai tong sampah yg dipenuhinnajis, macamkan eolah dlm kerajaan yg berkuasa skang takde sepalit najis....silap satu kolam najisnye...

    BalasPadam
  6. HAHAHA , lawaklah berita ni , kuang3 , Dato Dr Haron Din mana kuar PAS la weyyy , dy tak pernah kata pun , agak agak la nak fitnah orang , siapa yang mnyimpang songsang sekarang ni ??

    BalasPadam
  7. x'pee..kita tunggu kebenaran nya di Yaumil Masyar nanti..selepas dunia dah kiamat.masa tu kita tenguk lah apa pembalasan ALLAH SWT pada pereka2 fitnah ini..

    BalasPadam