SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 18 April 2013

PANAS TERIK!! #SpendaStopa Menjadi Lambang Dan Bendera Baru Bagi PAS Untuk #PRU13 Kali ini.. INI KALI LAHHH!!

PANAS TERIK!! #SpendaStopa Menjadi Lambang Dan Bendera Baru Bagi PAS Untuk #PRU13 Kali ini.. INI KALI LAHHH!!



Penyokong PAS Terangganu dah mula boikot. Ini adalah bukti terbaru yang MKP dapat dari rakan disana. Mungkin ini adalah petanda terbaru mengatakan PAS bakal terkubur. Alahai Stopa rakyat dah mula membenci sifat munafik pemimpin PAS lain yang diucap lain pulak perbuatan disebaliknya..

Semalam sebaik saja saya post artikel analisis Marang saya - KLiK - saya menerima sms dari sumber dalaman Pas, baru saja tamat Mesyuarat Tergempar di Markas Pas Marang dan mereka bersetuju akhirnya untuk melantik Mustafa Ali sebagai calon PRU13 di kawasan DUN Ru Rendang.

Peeeergh ! Apakah akan muncul bendera Pas yang baru di Ru Rendang ?



Kenapa ada gambar macam seluar dalam putih jer tu ? Manalah saya tahu ... sejak akhir2 ni, asal sebut je nama Mustafa, orang akan terbayang seluar dalam putih. Asal nampak je seluar dalam putih, orang akan terbayangkan Mustafa...... KENAPA EK ?

Mustafa Ali bukannya kuat sangat pun pengaruhnya.... dalam Pas mungkinla, tapi diluar Pas, dia biasa2 jer. Keputusan PRU12 Alur Limbat dalam kawasan Parlimen Marang menyaksikan -



beliau tewas kepada wakil Umno BN Alias Abdullah. Tapi entah kenapa sejak akhir2 ni nama Mustafa Ali melonjak2 naik umpama seorang pelakon terkenal...... kenapa ek ?

TAPI yang menghairankan ...... sumber saya itu kata, banyak kawasan TERMASUK di Alur Limbat TIDAK MAHU terima beliau sebagai calon PRU13 ! Pulak daaaah ...... kenapa ek ?

Tapi kenapa Ru Rendang nak terima pulak ? Haaaaaa .... mungkin ramai yang tak tahu, Mustafa Ali ni SEKAMPUNG dengan Hadi, dia juga berasal dari Ru Rendang. Atas faktor tempat kelahiran dan pengaruh Hadi, maka pemimpin glamer Pas ini dapatlah bertanding juga kali ni ....

Lagi pun mengikut khabar2 angin, dulu semasa Pas memerintah Terengganu, yang berkuasa sebenarnya bukanlah Haji Hadi pun...... dia bukannya pandai sangat sebagai seorang pentadbir. Hadi lebih kepada poster boy jer.... muka yang ditampilkan kepada umum, yang berpengaruh sebenarnya adalah orang seperti Mustafa Ali.

Jadi ditakdirkan Pas menang, Hadi mahu lah juga Mustafa berada disampingnya untuk membantu beliau mentadbir Terengganu.

Dan satu lagi faktor utama kenapa Mustafa dipilih jadi calon juga adalah untuk MENGUJI sejauhmana KESAN Video Seks Mat Spender kepada penerimaan rakyat terhadap Pas dan juga Mustafa. 

Tergugat juga rupanya Pas dengan video itu ........ konon benda kecil, tak penting bla bla bla ..... tapi saya heran juga lah, apa kaitannya dengan Mustafa Ali dengan video Mat Spender ..... kenapa ek ?

Nah, ini rupa Datuk Mustafa Ali -



OOOooooppppppsssss ..... MAAF ! Itu rupa Mat Spender .... boleh tersalah pulak hmmmmmm... kenapa ek ? Itu BUKAN Mustafa ALi OK !

Ok, yang ini yang betul. Saya letakkan bersebelahan calon BN Nik Dir.... mana tahu berita ini benar2 terbukti esok semasa penamaan calon wakil Pas.


Peeeeergh .... hensem la Mustafa Ali, macam PELAKON jer ! 

PS - Chop chop, saya nak tambah satu visual menarik sebagai cadangan kepada Pas Ru Rendang bagi tujuan kempen -



Tiada ulasan:

Catat Ulasan