SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Khamis, 10 Januari 2013

WAJIB TONTON!! Presiden PAS Menghalalkan Kalimah Allah Pada Org Kafir..


WAJIB TONTON!! Presiden PAS Menghalalkan Kalimah Allah Pada Org Kafir..



Video diatas kita dipaparkan kenyataan Haji Hadi Awang Pesiden PAS yang menyatakan dengan jelas bahawa mereka iaitu Puak PAS setuju agar bukan Islam menggunakan Kalimah Allah bagi menggantikan Jesus.


Gua malas nak ulas banyak pekara ini kerana dari dahulu lagi gua cakap yang parti PAS ini adalah parti SYAITAN yang akan berkrompomi apa sahaja asalkan mendapat undi politik untuk kepentingan mereka.

Cuma sikit je gua tertarik bila ada satu komen dalam You Tube tu kata:

"Satu soalan buat PAS, kalau PAS halalkan Kristian guna kalimah Allah, so bolehkah kiranya seorang lelaki/perempuan muslim menikahi lelaki/perempuan Kristian tanpa lelaki/perempuan Kristian ini beriman kepada Allah SWT hanya bersandarkn kepada Kristian adalah golongan Ahli Kitab?"
 

Gua tertarik degan soalan ni kerana dalam  kenyataan si Sumbing Hadi Awang beliau menyatakan Ahli Kitab...jika Ahli Kitab boleh menggunakan Kalimah Allah dalam penyebaran agama mereka maka apa jawapan Hadi Awang berkenaan soalan diatas? 

Apa sekalipun biarlah rakyat menilai sendiri kenyataan Hadi Awang ini. Buat yang menyaksikan video diatas oleh lihat air muka Hadi Awang yang KETAKUTAN dan jelas dilihat menunggu ISYARAT dari Anwar Ibrahim.

Jelas dalam video tersebut Hadi Awang menjadi barua kepada Anwar Ibrahim Pelakon Porno dan Pengamal Homoseksual.

Psssttt... ahli PAS yang dibawah pun jadi Pak Turut....Bodoh.. 

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan