SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Ahad, 13 Januari 2013

PANAS TERIK!! PAS Sanggup Makan Babi Asalkan UMNO Tewas


PANAS TERIK!! PAS Sanggup Makan Babi Asalkan UMNO Tewas



PAS seringkali melaungkan HUDUD, sejak penubuhan mereka HUDUD menjadi kemestian buat mereka sehinggalah sekarang ini walaupun Kelantan yang ditadbir PAS selama 20 tahun lebih masih lagi GAGAL dilaksanakan Hudud.

Sekarang PAS membisu isu Hudud sebaliknya memastikan Kalimah Allah yang menjadi batu asas perjuangan mereka. Ini semua adalah kerana orang Kristian menentang Hudud jadi PAS tidak mahu orang Kristian tidak memberikan undi buat mereka pada PRU 13 nanti.

Justeru itu Hudud tidak perlu dihangatkan sebaliknya apa yang PAS perlukan adalah isu baru yang mampu menarik sokongan Kristian buat parti mereka pada PRU 13 nanti.

Kalimah Allah menjadi modal PAS dalam meraih undi dan sebab itulah PAS bermati matian dalam mempertahankan Kalimah ALLAH boleh digunakan didalam Bible dan di Gereja gereja.

Namun demikian anda mungkin tidak faham dan sedar apa permainan utama mereka PAS yang sebenarnya. Mungkin dalam keadaan ini kita tidak perasan namun tahulah anda semua bahawa Niat PAS dengan menghalalkan kalimah ALLAH adalah dengan meraih undi bukan Islam agar pada PRU 13 nanti PAS akan menang menewaskan UMNO.

Kita tahu PAS akan bertanding dikerusi yang akan dipertandingkan kelak adalah dengan menentang calon UMNO. Apabila Melayu sudah berpecah kepada 3 dan PAS pastinya mengharapkan undi bukan Islam bagi mengalahkan UMNO.

Teresa Kok Dan Pimpinan DAP Melalui Kerajaan Pakatan Selangor MEMBUANG Tulisan Jawi di papan tanda seluruh Selangor. Pekara ini tidak ditntang PAS. Tetapi apabila DAP meminta PAS menyokong mereka dalam isu Kalimah Allah digunakan di Gereja PAS 1000% Setuju.

Inilah agenda PAS yang sebenar benarnya, demi kuasa politik dalam menyingkirkan UMNO mereka sanggup mengadaikan Islam kepada orang kafir. Demi Undi ini lah yang PAS lakukan.

Semoga rakyat Malaysia terutama umat Islam menolak PAS parti Ajaran Syaitan ini pada PRU 13.

Psssttt.... Demi nak singkirkan UMNO PAS sanggup makan BABI

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan