SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Jumaat, 8 Februari 2013

WAJIB BACA!! Wang RM 1.2 Juta Sebagai Bukti Untuk Menangkis Fitnah Pas

WAJIB BACA!! Wang RM 1.2 Juta Sebagai Bukti Untuk Menangkis Fitnah Pas

Di negeri Kelantan hari ini salah satu kerusi parlimen yang berpotensi tinggi untuk dimenangi BN adalah Tanah Merah. Dan setakat hari ini khabar-khabar yang kedengaran mengatakan Ketua Umno Bahagian Tanah Merah , Datuk Ikmal Hisham yang akan mewakili BN dalam pilihan raya akan datang. 

Apa-apa pun itu hanya khabar-khabar yang kedengaran. Bukannya muktamad dan bukannya sah. Semuanya terletak di tangan Pengerusi BN Pusat, Datuk Seri Najib. 

Cuma apa yang boleh saya katakan bahawa Ikmal Hisham adalah antara winnable candidate bagi BN. Beliau seorang yang bekerja bersungguh-sungguh dan sanggup perhabiskan duit sendiri untuk rakyat.

Untuk pengetahuan rakan-rakan pembaca sejak pilihan raya tahun 1999 hingga 2008 kerusi berkenaan bersilih ganti dimenangi oleh PKR dan BN. 

1999 - PKR menang majoriti 4658 undi

2004 - BN menang majoriti 2527 undi

2008 - PKR menang majoriti 1584 undi

2013 - Insyallah BN akan menang pula....

Berbalik kepada kisah Ikmal Hisham, sebelum menjadi pemimpin Umno bahagian semua orang tahu beliau adalah seorang ahli perniagaan yang berjaya. Beliau menceburi bidang automotif dan saya difahamkan beliau mempunyai banyak pusat jualan kereta pelbagai jenama. Beliau tidak pernah bertanding dalam pilihan raya sebelum ini. 
 
BACA SELANJUTNYA DISINI


Tiada ulasan:

Catat Ulasan