SGB

SGB
Suara Generasi Baru

Pengikut Teman

Sabtu, 13 Julai 2013

PANAS BERAPI!! Celaka!!! Sup Babi Untuk Umat Islam Berbuka Dari Anak Babi Alvin & Vivian...

PANAS BERAPI!! Celaka!!! Sup Babi Untuk Umat Islam Berbuka Dari Anak Babi Alvin & Vivian...


Entah apa yang ingin dicari mereka berdua. Selepas mencipta kontroversi benda-benda bodoh dan terlampau bodoh sebelum ini, kali ini Alvin dan Vivian mencipta kontroversi bodoh sekali lagi.

Mereka memuat naik gambar kontroversi di Facebook milik mereka berdua malam Khamis, gambar yang memaparkan mereka sedang makan ‘bak kut teh’ yang digambarkan sebagai makanan yang wangi, enak dan menyelerakan dengan perkataan ‘Selamat Berbuka Puasa’

Ajak umat Islam berbuka puasa dengn sup babi dan seolah-olah menghina umat Islam dengan perlakuan sebegini. Juga apa pula tujuannya meletakkan sijil halal pada gambar tersebut.

Ada yang berkata mereka berdua ketagih publisiti murahan untuk terkenal walaupun sebenarnya tak tara mana pun.

Kontroversi yang dilakukannya seolah-olah halal di pihak kerajaan. Apa tindakan dari pihak berkuasa kerana dia melucαh dan menyebarkan bahan lucαh sebelum ini. Juga apa tindakan pihak berkuasa atas penghinaan ke atas umat Islam yang dilakukan kini??? Sama-sama kita tunggu dan lihat!!!

2 ulasan:

  1. Orang yang biasa buat jahat ibarat "anjing, kalau tidak makan najis , anjing akan menghidu najis". Begitulah peribahasa Melayu yang tepat untuk menggambarkan dua makhluk yang yang lebih hina daripada haiwan ini. Anak haram berdua itu jangan bercakap pasal Ramadhan, jangan cakap pasal Islam.Kami kesian melihat kamu, andainya kamu dihalau dari negara ini, di manakah kamu akan merempat. Sungguh busuk hati kamu.

    BalasPadam
  2. klu dia dihalau bgslah...tp masalah kita yg slh dimaafkan..mlh diangkat menjd wira pulak..tggu n lihat ape tindakan diorg....

    BalasPadam